Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg gjør i grunn ikke det... Jeg krabbet jo ikke selv, så hvorfor skal mini gjøre det da?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Ja, det regner jeg med hun kommer til å gjøre. Hennes to storesøsken gjorde det, og fram til nå har hun fulgt deres utvikling til punkt og prikke. Men om hun ikke skulle krabbe så plager ikke det meg heller, Hun trekker seg framover på gulvet og kommer sånn sett fram dit hun vil.
MammanTilEmma❤ Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Forventer det ikke, for det finnes da andre metoder å komme seg fram på. Selv jeg satt på rompa å skubbet meg fram med en fot;) Men om hun kommer til å krappe så tror jeg ikke det sjer med det første, For hun har ret og slett ikke tålmod nok til å ligge på gulvet å prøve så ofte. Ligger bare å tror hun skal fly av gårde ser det ut som:) Å hun er strax 7 mnd.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Nå er det en viktig del av utviklingen, da. Jeg jobber med psykisk utviklingshemmede og andre hjerneskader, og flertallet av disse har aldri krabbet. Derfor er det en dela v treningen de får i voksena alder - etter at man har funnet ut hvor viktig dette er for den generelle utviklingen. Et annet symptom hos de som aldri har krabbet, er at de starter idiotiske tråder på et anonymforum. Så start å krabbe, så skal du se det går bedre med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå