Gå til innhold

sommerferie med 1.5 åring?TIPS?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vert på kjempe fin ferie med ein liten som kan anbefalest?

aner ikke hvor vi kan dra i sommer..har lyst til alt,men klarer ikke bestemme meg:) eller hva som lar seg gjøre..

sol og varme hadde jo vert fint.. men norge er jo også kosli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norgesferie: Kristiansand Dyrepark

Utenlands: Mallorca, Alcudia

Fint for en liten knert på begge steder :-)

Skrevet

Låne eller leie en hytte i Norge, gjerne ved sjøen.

Oppdage de små ting, som en kongle, en liten krabbe som har gjemt seg under en stein, lage sandslott, studere en maur, løpe barbent i gresset.

Skrevet

Amadeus dyrepark ikke så langt fra Hamar. Perfekt for små, for den er ikke for stor og det finns ikke noe kjøpepress der:-) Man kommer seg gjennom på 2-3timer og det er gjerne det barna holder ut når de er så små. Så har de griller der som alle kan bruke, så det er bare å ha med grillmat og grille selv. I tillegg har de en liten lekeplass og et hoppeslott. Vi har vært der med sønnen vår både når han var 1år og 2år og han likte det veldig godt begge gangene. Barnehagen hans pleier også å reise dit en gang i løpet av året. http://www.amadeusparken.no/

Lilleputthammer er også veldig fint for de små. Ligger like ved Lillehammer. Vi var der med sønnen vår når han var 2år og han storkoste seg der. Også en park som ikke er for stor sånn at barna blir utslitte før man har kommet gjennom halve. I tillegg er det et lekeland rett ved hvor barna kan klatre, skli og leke i ballbinge. Hafjell lekepark heter det. Vi var også i et badeland ikke så langt unna, Jorekstad Fritidsbad, ikke det største, flotteste badelandet, men veldig bra får en på 2år som elsker å bade. Hvis dere skal overnatte der, så vil jeg anbefale dere å holde dere langt unna hotellet som er nærmest Lilleputthammer og lekeland, vi bodde der og det var ca 40grader inne på rommet vårt om natta og vi hadde ikke vindu ut, bare mot et rom med glasstak hvor det var like varmt. Hafjell hotell og apartments tror jeg det het.

I "syden" har jeg ingen gode tips...

Skrevet

Leie hytte eller hus et rolig sted, og la poden løpe naken rundt på plenen.

De trenger ikke støyende ferieparker og masse action i den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...