Gå til innhold

OJ!! Hva skjer med området rundt navlen min??


IreneSofie

Anbefalte innlegg

Hjelp.. Har noen av dere opplevd at området rundt navlen har blitt helt mørkt? Det ser ut som et stort blåmerke som er et par dager gammelt (altså brunlig farge). Så det plutselig i dag, la ikke merke til det i går... Lurer på hva det skyldes. Jeg har for eksempel ikke en veldig tydelig linea negra/nigra (strek ned fra navlen).. Den er kjempetynn og knapt nok synlig, men til gjengjeld så har jeg jo nå fått et brunt område midt på magen... Hva er det forno' ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sharazi

Jeg har fått en liten blå flekk/prikk over navlen og en under. Men de er såpass svake, så det er bare jeg som ser det! :)

 

Aner ikke hva det er... Men vi har jo blodkar her også, så kan være noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det rett og slett kan være et blåmerke som skyldes lillegutts spark mot navlen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Det kan være at de økte karene og blogjennomstrømningene har en rolle her. Akkurat som vi kan få små merker på ben og armer, kan vi nok få det på maven også. Brunt merke har jeg selv, nesten som en ring rundt navlen.

Fikk vite at det skyldes ujevn pigmentering som blir fremtredende i graviditeten og går bort etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at det ikke bare er meg:) Og forklaringen din høres jo logisk ut. Takk for svar:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...