Gå til innhold

Umulig å legge plutselig


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Knerten har vært så grei å legge i lange tider, men nå er alt plutselig bare tull. Om dagen bare reiser han seg i senga, eller snur seg rundt på magen og ligger og kaver. Om kvelden begynner han å hylskrike med en gang jeg legger han. Blid og fornøyd igjen når jeg tar han opp.

Har jo slitt med tennene før, men har aldri vært på denne måten.

I tillegg så har han begynt å våkne nesten 2 timer tidligere enn før. De siste dagene har han vel kun sovet effektivt 9-10 timer i døgnet.

Skjønner ingenting jeg nå. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ingen tips, men det er jo mange barn som er slik. Når man endelig tror man er inni en god rutine så blir det ofte forandringer.

 

Men noen perioder er de jo redd for å miste oss, så er det tenner, ørebetennelse osv. og kan også være de periodene de lærer seg nye ting.

 

Håper dere får noen tips og jeg ønsker dere lykke til og håper det ordner seg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme problemet her!! Startet for 4-5 dager siden! Han skriker og hyler, og vi bruker over en time på å få han til å sovne!! Og før har vi bare lagt han ned, sagt natta og gått ut, og da har han sovnet av seg selv!

 

Og natt til i dag våknet han midt på natten med et kjempehyl, og skreik i 45 minutter!! Ingenting vi gjorde hjalp....ikke bære, ikke synge, ikke lese, ikke engang få leke med mobilen min (ja....vi prøvde alt!!:) Han virket helt panisk, som om han var redd...kanskje han hadde drømt?? Men det varte så lenge!

 

Til slutt sloknet han av utmattelse i pappa's armer, og han sov inntil pappan i vår seng hele natten.

 

Trenger også tips!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære juli; følg med ørene! Her våknet også lillebror med et hyl og var panisk. Han hadde ørebetennelse på begge ørene. Bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite...

 

Angående legging er vi også over i noe nytt. Lillebror får som regel pupp før leggetid eller sovner sammen med meg også legger jeg han over i sin seng. Uansett om han har sovet 5 min eller bare et øyeblikk så begynner han å kaste på seg og gnir i øynene for å våkne. Skal ikke ligge i egen seng. Så er det ny runde for å roe ned.

 

Julibarna ass... Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...ørene har jeg ikke tenkt på!! Han har jo vært forkjølet så lenge, men det kan jo hende han har ørebetennelse også ja! Det må jeg få sjekket opp!!

 

Takk for at jeg har juliklubben!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...