Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har snakket med en mann på internett nå, som jeg ble kjent via noen andre på facebook, vi snakker nå sammen nærmest hele dagen, enten via msn eller sender meldinger og han vil møte meg nå iløpet av to uker. Vi har nærmest blitt betatt av hverandre, og d virker som vi har alt tilfelles, ønsker,drømmer i livet. Har sett mange bilder av ham og han er nydelig... Føler meg så rar som liker en fyr jeg ikke har møtt før, og jeg som pleide advarte venninner å møte menn på internett osv...... Så har vi alt masse planer om ting skulle gå bra... Vet jeg skal være forsiktig osv osvosv, men spm mitt her nå er om noen har faktisk falt for noen på nettet før og det gikk bra??
SuperGlad Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 har ei venninne som møtte en mann på nettet... de er i dag gift med to små herlige barn :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Altså vi snakker om når vi skal gifte oss og sånnt alt...helt sykt, han er en moden mann og jeg er en fornuftig kvinne (Vanligvis)... haha...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 hmmm.. stjelt historien min?? kunne vært meg for to uker siden Skitnervøs når vi skulle møtes, men gikk over all forventning.. (skal være i lag når jeg ikke har unger i påsken..) Forelska opp over ørene jeg =)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 er som å lese om meg selv, for litt over et år siden..!!! flyttet til ny by, mine dine og våres unger, alt er bare like herlig den dag idag:-) lykke til, råder deg til å ta sjensen, jeg er sjeleglad jeg gjorde det, angrer ikke et sekund, og det viser sseg at det finnes ærlige gode menn der ute også som bare ønsker å finne seg noen å dele livet med, om det skjer via nett eller ikke har da vel inge ting å si :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Ok så spennende å høre fine historier her inne da ... Han kommer til meg, og skal bo på hotell mens vi går ut og spiser middag osv, så ser vi om det går bra.. Ellers er vi begge alt sikker på vi er ment for hverandre... .. Må bare ta sjansen...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Han skal bo på hotell, og har ingen planer om å følge han tilbake på hotellet!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Jepp det går an Dro på middagsdate fra Telemark til Bergen jeg pga en lignende historie på nett. Det var full klaff kan man si. Vi møttes vel egentlig mest for å f bekreftelse på det vi egentlig allerede visste; nemlig at vi var helt på knærne etter hverandre allerede 1 år etterpå flyttet jeg til Bergen. Vi er forlovet og venter vårt første barn
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Jeg møtte typen min på nettet. Nå har vi vært sammen i 3 år, har ett barn og skal gifte oss til sommeren. Vi hadde vel ikke det beste utgangspunktet da vi møttes. Han trodde jeg var feit, og jeg trodde han var en nerd med kanintenner. Da vi så hverandre for første gang fikk begge hakeslepp, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Pussig. Jeg ser også for meg at du er feit, Reka. Men hvorfor trodde han det?
Hopptetussa90 Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Fordi jeg kun hadde bilde av ansiktet mitt og lagde mat og kaker hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Har ei venninne, jeg også, som pratet masse med en mann på nettet før de møttes. De likte hverandres tanker veldig godt, og da de møttes, likte de jammen hverandres kropper, også Tror det kan være lurt å begynne i den enden, jeg. Mange nok av dem som begynner med kroppen, og ender med barn før de finner ut at de ikke liker hverandre! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Okei:D Spennende!!! Men høres dette rart ut?? Vi snakker alt om å gifte oss om alt går bra osv, begge har lyst å være spontane å gifte oss osv.....??? :-O
blockarella Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Jeg drev endel med nettdating før jeg traff forloveden min, og så lenge man bruker hodet er det stort sett fullstendig normale menn man treffer på. :-) Men, jeg vet også at det er stor forskjell på god kjemi online og god kjemi i real life... ;-) Plutselig klaffer det likevel, og da er det selvfølgelig helt fantastisk. Jeg traff min kjære på nett for snart fire år siden, nå har vi en liten gutt sammen og skal gifte oss til sommeren. Tror absolutt det er en fordel å bli godt kjent på nett før en treffes, men om kjemien virkelig er der vet en ikke før en treffes "live". Og ta ting litt rolig derifra om du kan, å snakke om bryllup allerede før en har møttes ville fått varselbjellene til å ringe for min del i hvert fall, hehe! Lykke til HI, dette blir sikkert fantastisk! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2010 #17 Skrevet 25. mars 2010 greit å snakke om det, men legg det på hylla til dere har blittgodt kjent ansikt til ansikt da, og det har gått en viss tid hehe, men å snakke om det er jo ok nok
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #18 Skrevet 26. mars 2010 Jeg traff min kjære på nett og pratet masse sammen før vi endelig traff hverandre. I sommer feirer vi fireårsdag, er forlovet, kjøpt leilighet, og venter på at vår lille spire skal sitte Alt er mulig!!
Gjest eelis+kian Skrevet 26. mars 2010 #19 Skrevet 26. mars 2010 Mamma møtte mannen sin på nettet. I år har de vært gift i 10 år, kjærester i 12 :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #20 Skrevet 26. mars 2010 Det er veldig mange som har møtt sin mann de har giftet seg med, fått barn og lever lykkelig med via internett. For noen år siden møtte jeg selv en på internett, og etter å ha møttes noen ganger ble vi kjærester. Jeg syns ikke det er så ille å møte hverandre via nettet så lenge man er oppriktige mot hverandre. Man prater masse og blir kjent på den måten, det er en start enn at man må date 14 ganger mer fordi man må bli kjent etter å ha møtt kos deg med dette du!
Gjest Tale30 Skrevet 26. mars 2010 #21 Skrevet 26. mars 2010 Slik møttes jeg og min mann. Ingen var på jakt etter partner, men vi kom tilfeldigvis i snakk på et forum om musikk. Det ble msn og etterhvert telefon, og slik fortsatte det under hele sommeren. I slutten av sommeren dro jeg for å møte ham, og det var pang for oss begge. Vi var sjelevenner, og når det fysiske også stemte var det full klaff og samboerskap like rundt hjørnet. I dag har vi en nydelig jente sammen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #22 Skrevet 26. mars 2010 Jeg og mannen min møttes på nettet for ti år siden. Vi har vært gift i fem år nå og har to skjønne barn sammen. Jeg var kjempeskeptisk før vi traff hverandre i virkeligheten, men det var virkelig kjærlighet ved første blikk, han var nydelig å se på (i mine øyne i alle fall) og en herlig mann på alle mulige måter. Et sted må man jo treffe hverandre, og det kan vel tilfeldigvis være på nettet? "Normale" mennesker er jo på internett også, selv om man hører mange rare historier. Lykke til med daten deres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå