Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 kan luftsmerter virkelig väre så vonde at man begynner å svettes og ikke kan röre på en eneste del av kroppen? fikk så forferdelig vondt i magen..gjorde vondt overalt! men smertene begynte rundt navlen og strålte utover magen.. tok litt tid för jeg fölte at det var luft på gang..det begynte å "boble" i magen og deretter begynte luften å "komme ut".. men FY så vondt! det stakk som TI KNIVER midt i navlen! nesten så jeg begynte å gråte, er jo i gravid i uke 10...var dödsredd at jeg skulle miste babyen! trodde aldri at det kunne gjöre så vondt! så fort det luften kom ut så ble det lettere.. håper at je ALDRI MER opplever dette! så ekkelt!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Luft kan gjøre infernalsk vondt ja. Hilsen en som har slitt med mageproblemer og derav luft i alle år. Har til og med blitt sjekket for blindtarmbetennelse et par ganger fordi jeg har hatt så vondt.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 luft kan være utrolig vondt.. bare huske å ikke krøke seg sammen, men heller svaie litt i ryggen, gjerne med bena i vinkel, da får luften fri passasje ut
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Til meg f.eks så hjelper det å krøke sammen. Da blir det press på tarmene, og lufta går ut.. Å ja, det kan være skikkelig smertefullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå