Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 På Lørdag hadde jeg besøk av to venninner. Skulle på et show med hun ene, hadde betalt billetten hennes til 450 kr, forlangte ikke pengene tilbake! Så skulle vi spise middag sammen, 3 stykker opprinnelig. Hadde egentlig invitert ei til men da hun venninna min; Mååå hun være med å spise da? Hun kan kjøpe sin egen biff, vi har jo spleisa på dette. Hun mente at hvis hun skulle være der fikk hun kun spise tilbehøret.. Vi delte en utgift på 200 kroner, hun forlangte hundrelappen sin tilbake. Jeg synes ærlig talt ikke 100 kr var så mye å forlange tilbake når jeg hadde betalt billetten hennes til over 400 kroner? Og at det var en smule gnient å ikke ville invitere ei til fordi vi var 3 stykker som hadde spleisa på matutgiftene.. Det kom ei annen jente til for å spise, hun er mer venninne med disse to jeg hadde på besøk og en bekjent av meg.. Det skal sies at denne dama/jenta er student og ikke har så fryktelig god råd, men allikevel.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Hun venninna di er litt teit synes jeg :-s
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Ja, jeg synes faktisk det er teit av henne å kreve tilbake kroner og øre når jeg skylder henne en hundrings, men tydligvis gjør det visst ingenting om jeg betaler ting for henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå