Cara de Guripuyi Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg ser at dere fryser ned avdøde dyrevenner osv, siden de ikke kan begraves helt enda. Hva gjør de med mennesker...? Har de f.eks - eh - varmekabler under bakken på kirkegården? Ingen blir begravet mellom november og april?
Anne-B. Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 De tiner opp jorda med en stor metallplate i rett størrelse. Har gått gjennom en kirkegård på kveldstid på vinteren, det ser litt skummelt ut fordi det damper sånn av det. Men kjekt å ha sett det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå