*Lissi* Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Noen som har hatt det på pc en sin? Har fått det (er inne på sambo sin pc nå) Hvordan fikse pc en igjen??
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det er et skikkelig drittvirus. Det ødela hele butikk-pcen vår samt hun jeg driver sammen med sin pc. Jeg fikk reddet min hjemme ved hjelp av nerder på nettet:) Søk på win32 og conficker. Det finnes mange linker til hjelp dere ute.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Hvordan virker dette viruset? Og hvordan oppdager man at man har fått det? *bare nysgjerrig*
*Lissi* Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg ante uråd da jeg fikk beskjed om at pc en min ikke var beskyttet. Prøvde å fikse det, men det hjalp ikke. Er ikke noen dataekspert, så sambo skulle se på det i kveld. Men, i kveld fikk jeg ikke logget meg inn på pc en. Kjedelige greier!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Conficker her kan de som lurer lese. Og selv godt beskyttede datamaskiner kan få dette. I tillegg er datamaskiner i nettverk ekstra utsatt og det sprer seg fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå