November-mamma-86 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er veldig kort på vei, 4+5 og det eneste tegnet jeg har på graviditet er uteblitt mensen og to positive graviditetstester... Det eneste jeg kan kjenne er at det til tider kan føles som om livmora er litt "stram". Burde jeg ikke ha ømme bryst by now?? Og være kvalm.. pica? Anything? Eller overreagerer jeg? Hva er deres erfaringer?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Merket til ordentlig ømme bryster fra uke 5. Ikke noe kvalme... Nå er jeg 9+0 og er fortsatt i fin form. Mye mer trøtt og ømme bryster og oppblåst, men IKKE kvalme. Og alt er bra med den lille i magen. Så nyt om du ikke blir kvalm. Lykke til:=) Dette går nok bra:=)
November-mamma-86 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk Gravid30 Nå ble jeg beroliget! Lykke til med den lille i magen!
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Det var godt å høre:=) Vet hvordan det er å være bekymra. Når man ikke har særlig symptomer. Da jeg var til Ultralyd i dag, og jeg sa at det er så rart jeg ikke er kvalm, så sa gynokologen til meg: Gratulerer med at du IKKE er kvalm og nyt det. Du er en av de heldige. :=)))) Så vi er like gravide selv om man ikke har særlige symptomer. Vi er alle forskjellig med at kroppen "reagerer" på svangerskap.
bonnie83 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er ni uker på vei og har nesten ikke symptomer heller, hadde veldig ømme bryst i starten, men ikke så mye nå. Er litt trett og har ofte mensliknende smerter men det er det. er ikke kvalm heller bortsett fra når jeg kjenner enkelte lukter... av og til lurer jeg på om jeg faktisk er gravid... )
Miessi Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Hadde ømme bryster rundt IKM og siden da. Men jeg merker veldig fort hvis det er noe med mine bryster. Viste egentlig at jeg var gravid før IKM, så jeg kan ha innbilt ømme bryster før det å
November-mamma-86 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2010 Tusen takk for fine og informative svar
FrkLykkelig Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 SKIKKELIG "solbrente" bryster fra uke 6-7. ikke hele tiden heldigvis! For jeg må bare la de henge og slenge når de er på det verste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå