Gå til innhold

Hvilken bil har dere som nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Ford Focus stasjonsvogn som hovedbil. Foruten oss foreldre er vi en baby og en jente på 5 år. Til høsten må vi ha en bil til for å få ting til å gå opp, denne er primært tenkt brukt å kjøre til jobben med og en gang innimellom ha med begge barna og en vogn (Brio Sing sportsvogn som fint kan legges på siden). Dette skal ikke være noen dyr bil (maks 100 000 kr) og ikke den største bilen.... ;)

Har dere noen forslag?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Toyota Aygo.....men den er liten.....bruker ikke bensin, men har da nokså begrenset bagasjeplass ( ca 4x4 pepsimax) ha ha ha

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har en ford focus som "nr 2", dvs , det er den som er min. Vi har ikke noe hovedbil sånn sett, fordi jeg kjører mest med ungene, mens når vi kjører sammen kjører vi mannen sin.

Skrevet

Vi har en VW Passat som hovedbil (den jeg bruker nå) og en VW Golf som bil nr.2. Liten og grei, og ok med bagasjeplass :)

Skrevet

Vi har en Mitsubichi Lancer 94 mod (stv) som nr to bil =) Den er diesel og veldig billig i drift. Ene selen bak er ødelagt så vi kan ikke ha begge ungene med i den enda. Men når vi får bytta kan vi ha begge i bilen=) Er uansett ikke den som brukes mest til barnekjøring =)

Skrevet

Samme som maeve og lillesnuppa. Strålende fornøyd med begge bilene:)

Skrevet

Mazda 3. Den har plass til vogn baki, lett å få vogna inni og. Grei plass i baksetet, og god å kjøre. Kjøpte 2003 modell for 2 år siden til 120.000,-.

Skrevet

Honda CRV 2010 modell som hovedbil og Mercedes c-klasse 2009 som bil nr 2. Begge bilene har god plass til vogner og bagasje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...