Gå til innhold

dehydrert...og sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har blitt dehydrert? konstant vondt i hodet og er utslitt, orker ikke drikke mer enn jeg gjør og tisser masse.

tips og triks?

stresser og maser dagen lang med ei lita ei og et prosjekt-hus, jobb og drit...helt skutt nå,fikk sykemelding til torsdagen pga operasjonssår som ikke gror...skulle ønske de bare kunne sykemeldt meg de siste ukene nå, er jo bare 9uker til med jobb jeg gjerne kunne sett meg foruten...svangerskaps-penger får man bare om det er umulig å tilrettelegge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig. Jeg har gått 40-100% hele svangerskapet og da mener jeg hele. Var tilfeldig vis 50% sykemeldt pga ryggen da jeg ble gravid, også flyttet legen sykemeldings årsaken over til graviditeten etter den ble oppdaget slik at jobben skulle slippe masse pes med å måtte tilrettelege for meg. Selv har jeg gått 100% sykemeldt siden starten av februar, å har ikke termin før 24april. Riktig nok er jeg yrkessjåfør, å legen min så det helsemessig uforsvarlig å la meg jobbe lenger.

Hvorfor ber du ikke om 100% sykemelding hos legen??

Selv er jeg utslitt og dehydrert. Til og med greid å gått ned 1,3 kg på 14 dager. Jeg var heldig hvis jeg klarte å få i meg 1L veske om dagen. Har begynt å klare 1.5L nå. Selv drikker jeg det jeg har lyst på bare for å få i meg veske. Vann funker egentli dårlig. Drikker 1 glass vann til middag hvis det ikke er mat man kan drikke melk til. Ut over dagen prøver jeg å drikke så masse melk som jeg klarer. Også tar jeg et glass med Biola om dagen for at fordøyelsen skal holde seg i gang.

Ikke tenke på hva som er sundt og ikke når det kommer til drkke og du sliter med å få det i deg. Da drikker du det du har lyst på, det viktigste er at du får noe veske istede for ingen ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...