Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har et litt flaut spørsmål.. Klarer dere å bruke tamponger normalt etter fødselen? Jeg prøvde 3mnd etter fødselen, og hadde følelsen at jeg ikke fikk den ordentlig på plass, slik at den holdt på å ramle ut. Den gjorde jo ikke det, men det kjentes slik. Er det andre som har opplevd det samme? Og vil det bli bedre??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det kan hende at du må endre størrelse. Opp, antakelig.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 jeg fikk mensen 3 mnd etter fødsel, men brukte ikke tampong før ca 9 mnd etter. Det kjentes bare unaturlig, som du beskriver, så jeg brukte faktisk bind frem til det kjentes greit ut
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg trodde størrelsen hadde noe med hvor mye du blør å gjøre. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet. Jeg fordrar ikke å måtte gå med bind, det blir så klamt og ekkelt! HI
Hopptetussa90 Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg opplever det samme med den minste størrelsen (gul pakke). Bruker en størrelse større og det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå