Musemor med tre søte små Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Noen som vet hva innslagspunktet for toppskatt er? Det stod toppskatt på selvangivelsen min, 0 bortenfor...
Musemor med tre søte små Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2010 Så utrolig dum jeg er, det stør bak på veiledningen som ligger ved siden av meg. Innslagpunktet er på 441.001 og så mye tjente jeg ikke i fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå