Gå til innhold

Hvor mye nyfødtbleier kjøper dere inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta en siste shoppingrunde for å få alt klart. Noen som vet ca hvor lenge man bruker sånne nyfødtbleier? Bør vel kunne klare å bruke opp noen pakker før ungen er for stor for dem?? Kanskje dumt spørsmål men greit å ha noen i hus:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare kjøpt en pakke siden Libero sine nyfødte er ifra 2-4kg. Vet jo aldri om jeg får en gutt på f.eks 3.9kg, Å da må jeg jo gå opp til 3-6kg ganske fort tenker jeg. Å sende barnefar på butikken for å kjøpe flere når man går tom er jo ikke noe problem:)

Skrevet

Da blir det ikke store shoppinga på meg, for da kjøper jeg ikke mer enn det. Ikke så greit å være erfaringsløs med hva man skal ha.. hehe. Takk takk:)

Skrevet

Jeg fikk jenta mi om torsdag. Hun veide 3750gram og de minste bleiene til pampers er store og gode. kan nok bruke dem en god stund. Det kommer jo litt an på kroppsbygningen til babyen å da. Jenta mi er lang og slank...

Skrevet

Ingen!

Sist gang holdt de gratis bleiene jeg har fått i div pakker (libero/apoteket) så jeg hadde altfor mange små.

Og, trenger jeg fler kjøper vi heller deretter...

Skrevet

Jeg har også foreløpig bare de jeg har fått i gratispakkene... Men det er jo en viss fare for han kommer snikende i påsken, så da kan det kanskje være lurt å ha litt flere i hus. Stod og kikket på butikken i går, men fikk angst og beslutningsvegring og måtte bare gå videre. Tenk at jeg skal bli bleiekjøper! Hjelp! :o)

Skrevet

Jeg har bare kjøpt EN PAKKE, fordi jeg leste at noen babyer kan reagere på bleiemerke slik at man må bytte til et annet. Litt kjipt hvis man har kjøpt inn en pall med Pampers, og så viser det seg at babyen blir rød på stumpen av denne bleien...

Skrevet

Smart det hadde jeg ikke tenkt over, at babyen kan reagere på bleiene.

Men det er vel på det samme viset som at jeg får soppinfeksjon hvis jeg bruker Libres bind under mens (litt mye info kanskje)

Skrevet

1 pakke holder med det første :) Må nesten se det an :)

Skrevet

2-4 kg bleiene er vel ikke vitsi...3-6 kg er vel det minste jeg har kjøpt--

Skrevet

Eneste nyfødtbleiene vi har i hus er de som har fulgt med de gratispakkene fra Pampers og Libero. Har kjøpt en pakke Libero 3-6 kg, så får vi heller kjøpe inn nyfødtbleier hvis vi får en liten baby (noe jeg ikke har troen på).

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke Libero nr 2, 3-6kg? Så har jeg jo noen gratisbleier av de aller minste...på sykehuset får man så mange bleier man trenger mens man er der og da finner man fort ut om man trenger nr 1 eller nr 2. Så kan pappa'n kjøpe riktig str en gang han er på butikken.

Skrevet

Vi har i føste omgang kjøpt 13 stk tøybleier AIO,i herlige farger, 2 forskjellige typer slik at vi skal prøve litt hva vi liker best. Ellers har vi mange engangsbleier som vi har fått fra gratispakkene.

Tror vi klarer oss kjempebra - også om babyen skulle komme i påska.

:-)

Skrevet

Jeg fikk en gutt på 4500 g sist, men må ærlig innrømme at vi brukte Pampers str. 1 og 2 i ihvertfall i 2 mnd, så det gikk en del bleier gitt:o)

Han var lang og slank da, så kanskje derfor det funka så lenge med de små størrelsene. Kjører sikkert innom butikken på vei hjem fra sykehuset og kjøper noen pakker.

Ellers så har vi jo de som har vært i de prøvepakkene, men vi likte ikke Libero sine forrige gang, så ser ikke for meg at vi kommer til å bruke de noe denne gangen heller:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...