Gå til innhold

noen som har tatt ul i uke 4???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva så dere da?

var det noe å se i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tidligste jeg har tatt har vært uke 7. Jeg tror ikke du ser så mye i uke 4.... Hjertet slår vel ikke før uke 6/7, og det er jo bare 2 uker siden befruktning....

Skrevet

Så bare en prikk, ikke så veldig spennende akkurat.

Skrevet

Jeg tror jeg var 4+2 en gang jeg tok UL. Da så gyn ingenting, så jeg måtte ta blodprøver i steden. To uker etterpå kunne vi se en liten bønne med et hjerte som slo.

Skrevet

eg skal inn nå i uke 3 for å se om eg har hatt eggløsning. håper han ser ''noe'' hehe men de e jo berre et ønske:)

Skrevet

Var på ul i uke 3+5 pga en celleprøve. Der så vi tydelig 2prikker.

Skrevet

Håpe eg og gjør de då:) eg skal inn 3+3 for å se om eg har hatt el.

Skrevet

UL i uke 4? Hva er vitsen med det?

Skrevet

grunnen til at jeg spør er fordi jeg var på innvendlig ul grunnet blødning, og legen kunne ikke se noe. og i og med at jeg lurer på om jeg kanskje har vært mindre på vei enn jeg har trodd, så lurer jeg på om noen har kunnet se noe i uke 4 visst de har vært på ul da ;)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde sa i juli i fjor, var da i uke 6.

Jeg fikk beskjed fra både legevakta og min fastlege at det ikke var vits i å ta ultralyd da det var lite å se.

I stede for tok jeg hcg blodprøve 2 dager på rad for å se om det var stigende eller synkende verdi.

Skrevet

ok, den beskjeden har ikke jeg fått....

jeg tok blodprøver for å måle hcg, og fredag forrige uke var den på 31, så på mandag var den på 21 og tirsdag på 24.

Har tatt en ny i dag som jeg får svar på i morgen.

Men jeg har liksom symptomer som halsbrann, som har kommet de siste 2-3 dagene, og har mensmurringer hver dag de siste 2-3 dagene også. er også kvalm og lite matlyst.....

så jeg begynner jo å lure på om det kanskje er noe liv der likevel???

forferdelig forvirrende dette her.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...