Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Etter å ha tittet litt i den tråden om hva man sier til ungene sine.. Det å være glad i er jo noe man sier om venner, og steder.. Så elsker dere virkelig ikke ungene deres men bare mannen? Hvem betyr mest da? Mannen eller barna?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg elsker barnet mitt mye mer enn jeg elsker kjæresten min. Ingen mann kan erstatte de følelsene jeg har for barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Nei, så langt derifra. Kommer nok aldri til å elske noen like mye som barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tror jeg elsker begge like mye, men samtidig hadde jeg nok gjort det beste for barnet, framfor hva som er best for mannen. Jeg tenker heldigvis ikke så mye over hvem jeg elsker mest. Jeg er glad vi er sammen som en familie.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Elsker barnet mitt mest, å sier det også.. vær dag:-) Elsker mannen min også, men ikke på samme måte.. Mannen min har jeg kunnet levet uten om jeg har så måtte gjort det, men barnet mitt har jeg ikke klart meg uten
blond Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Det er et tåpelig spørsmål, kan ikke sette barn og mann opp mot hverandre på en slik måte. Noen ord er forbeholdt mannen mens andre ord er forbeholdt ungene.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Barna mine elsker jeg grenseløst og ubetinget. Mannen min elsker jeg på en annen måte, det er to forskjellige typer kjærlighet. Selv om jeg elsker barna mine høyest av alt i verden sier jeg gjerne til dem at jeg er glad i dem, mens til mannen sier jeg at jeg elsker han. Dette fordi for meg er det å si "jeg elsker deg" en erklæring om romantisk kjærlighet, som den jeg og min mann har for hverandre. Ser ikke at det er noen forskjell på hvor høyt man rangerer sin kjærlighet for noen basert på om man sier at man er glad i eller at man elsker noen. Det er to forskjellige typer kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Jeg elsker mannen min mest, men er mest glad i ungene. Det er ikke samme følelse, derfor heller ikke samme ord.
Miss Misantrop Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Det vel ikke sånn at kjærlighet er en kake som skal deles? Kjærlighet øker med hver person, slik at man faktisk kan elske 6 barn like høyt som en som kun har ett. Jeg elsker mannen på en annen måte en barnet. Han er ikke avhengig av meg på samme måte og jeg har en seksuell tiltrekning til han som gjør kjærligheten anledes. Om kjærlighet kunne veies tror jeg nok alikevel jeg elsker de like høyt. Jeg elsker jo også min mann fordi jeg kan se hvor mye barnet elsker han.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Ha...ha...ha. Så utrolig festlig du er. Når jeg sier "Glad i deg" osv til barna mine så er det noe man sier til sine barn. Til sin livspartner kan man si "jeg elsker deg". Alle har like stor plass i hjertet, men jeg beskriver det på forskjellig vis. Selv om jeg sier det anderledes enn det du gjør, så betyr det da ikke at jeg er mer glad i mannen enn i barna. Nå GJØR du deg dum... Det blir jo det samme som at jeg skulle si at du som sier: "jeg elsker deg" til barna har pedofile tendenser. Satt det litt i perspektiv nå?
Dailis Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Blir merkelig å sette kjærlighet opp mot hverandre. Jeg elsker dem nok like mye, men kjærligheten er av forskjellig art. Men den viktigste forskjellen er at jeg har et ansvar for barna mine. Deres ve og vel er mitt ansvar, slik er det jo ikke med min mann. Derfor ville jeg valgt dem om jeg skulle settes i en situasjon der det var nødvendig å velge(hvilket jeg ikke tror kommer til å skje)
Hopptetussa90 Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Jeg elsker dem like mye, men kjærligheten jeg har for hver av dem kan likevel ikke sammenlignes. Jeg hadde ikke klart meg uten noen av dem. Familien min er livet mitt. Vi er ett.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 Det er helt forskjellig kjærlighet som ikke kan sammenlignes for min del. Jeg elsker de like høyt på hver sin måte.
Tante Blås Squaw Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Vi elsker ungene høyere enn vi elsker hverandre, syns det er helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 Elskar sjølvsagt barnet, mitt eige kjøt og blod, høgare enn mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå