Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hører hele tiden om folk som skriver av mye rart, og får tilbake. HVA er det og HVORDAN gjør jeg det? Fått vårt første barn sammen i fjor, og har lån sammen. (også nytt). Kan noen være så snille å hjelpe? Forklare meg hvordan jeg går frem? :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det beste og enkleste er å ta med selvangivelsen, og alt av årsoppgjør du har fått i posten (Fra jobb og nav) til skattekontoret.. Da kan de fylle den korrekt ut, og hjelpe deg.. De kan til og med forklare en god del.. Er mulig å ringe dem og, men det beste er personlig oppmøte.. Da slipper du timesvis i telefonkø..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå