Gå til innhold

SKATTEN


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører hele tiden om folk som skriver av mye rart, og får tilbake. HVA er det og HVORDAN gjør jeg det?

 

Fått vårt første barn sammen i fjor, og har lån sammen. (også nytt).

 

Kan noen være så snille å hjelpe? Forklare meg hvordan jeg går frem?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste og enkleste er å ta med selvangivelsen, og alt av årsoppgjør du har fått i posten (Fra jobb og nav) til skattekontoret.. Da kan de fylle den korrekt ut, og hjelpe deg.. :) De kan til og med forklare en god del..

 

Er mulig å ringe dem og, men det beste er personlig oppmøte.. Da slipper du timesvis i telefonkø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...