Miztery Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Katten min, en 8 måneder gammel (kastrert) hannkatt gikk ut søndag kveld, og har siden ikke kommet tilbake.. Er det noen som kan se hvor han er, om han har det bra eller ikke..? Vi savner ham så fryktelig!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det er vel ikke en av de 3 kattene som har søkt tilflukt på gården her vel?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Den har det bra, farter litt rundt i området, kommer snart hjem:)
Miztery Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Hvordan i alle dager kan jeg vite om den er en av de tre, når jeg ikke vet hvor du bor? Her er link til hvordan han ser ut: http://herigstad.vgb.no/archives/2010/03/23/409658
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Unnskyld, det var bare en liten fleip :-p det er forresten ingen av de kattene som holder til her. Jeg skjønner du er engstelig for katta di! Kattene våre pleide også å gjøre det samme (lange turer) selv om de var kastrert. Det begynner å bli vår og lysere dager. Er det skog i nærheten kan det ha vært en rev eller grevling på ferde, eller så kan den være innelåst i noens garasje. Håper du finner pusen din snart ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Min katt har også vært på noen få utflukter fra hun var ca. 8mnd, var borte i 2 uker en gang, og det er en kastrert hunnkatt! er ikke vanlig at kastrerte hunnkatter drar på ''tur'', men er ganske vanlig for kastrerte hannkatter og enda mer normalt for de som ikke er kastrerte. Jeg var sikker på at katten min var blitt påkjørt og død, men plutselig en dag kom den tuslende hjem igjen! Den kommer nok tilbake skal du se
Miztery Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er redd for rev ja, men jeg tror en lett liten katt har en fordel i snøen framfor en rev, men sikker kan jeg jo ikke være.. Grevling finnes ikke her.. Er bare så rart at han før på dagen ikke ville være ute en halvtime engang, også legger han avgårde og blir borte i dagesvis når det er kveld og mørkt..
Miztery Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2010 Han har vært den som har vært ute maks tre timer før dette, og da har han vært døden nær av kosesjuke..hehe Ikke vært ute før i februar, da han ble kastrert, så han har dårlig med vinterpels..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 18.40 her. Min var også bare ute max 2-3 timer og er veldig kosete av seg, og den 2 ukers utflukten hun hadde var den aller første utflukten hun var på. Den er nok bare nysgjerrig å har tatt seg en liten utflukt for å forske ut. Nå når det nærmer seg vår, så blir det masse nye lukter i luften som kattene er nysgjerrige på og tar seg gjerne da en liten tur, det var ihvertfall det veterinæren sa til meg Men siden han har lite vinterpels, så kan du jo evt. holde han inne noen uker til? Og heller bli med han ut når han skal lufte seg litt. Prøv å gå deg en runde ute og rist litt i kattematen og rop på han, så kanskje han kommer? Vet hvordan det er å bekymre seg sånn. Dukker nok snart opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå