Gå til innhold

Hva er den verste jobben du har hatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telefonselger. Hata det og slutta etter 1 måned

Skrevet

Telefonselger her også!

Skrevet

Jobba på Barnas Hus i en måneds tid, det var helt grusomt!

Skrevet

Selger.. Hadde ikke samvittighet til å prøve å lure folk til å kjøpe noe de ikke trengte. Sluttet etter 1 laaaang og pinefull mnd!!!

Skrevet

Den jobben jeg har nå.. Stå på en butikk og selge klær til halvgamle damer.. Ingen drømmejobb akkurat.. Dessverre er det vanskelig å få seg noe annet å gjør på plassen jeg bor på..

Skrevet

Dra løk. Vondt i ryggen, sår i øynene, dårlig betalt og kjeeedeeeliiiig...

Skrevet

Jobbet på Meny et år. Heelt forferdelig! Verste jeg har vært med på.

Skrevet

Den jeg har nå, sykepleier på tung sengepost. Søker febrilsk etter noe annet, som jeg har lyst til å gjøre... Sannelig ikke enkelt, med gal utdannelse...

Skrevet

JObbet med forsikring. Var så døvt at jeg måtte slutte etter 1 uke..

Skrevet

var en ok jobb egentlig..

jobba på hotellkjøkken

men å stå en hel natt oppi store gryter å skrubbe da makina gikk til H**

for å sove en time på bakrommet og på tidligvakt igjenn var det verste jeg har gjort jobbmessig.

(og jeg har jobbet med autister, ikke så gøy å skifte bleie på 18åringer som har drete og har mansen)

Skrevet

Ordrekontor, det er den kjedeligste, mest ensformige jobben jeg noen gang har hatt - det tok aldri noen ende.... taste taste taste taste taste dagen laaaaaaaaaang... syntes faktisk det var mer morsomt å jobbe i vaskebyrå...

Skrevet

Vanskelig å velge, men har tre som deler toppen:

- Forsikring. (fikk inntrykk av at det var kundeservice det dreide seg om, men i bunn å grunn skulle det prakkes på nye forsikringer på alle og enhver)

- Krupier. (fulle 18-åringer som stakk av med kula var alltid gøy)

- Kundekonsulent (det var da jeg fant ut ay dette var et pyntenavn på telefonselger. I tillegg hadde de en innfallsvinkel som lurte de i andre enden in i et hjørne). Slutta etter 1.5 dag.

Skrevet

TNS- Norsk Galupp

Telefon intevju/undersøkelser...

BLÆH!

Skrevet

LIDL!

Gud bedre meg, hva tenkte jeg på! Holdt ut 14 dager, så rømte jeg!! A'fysj..

Skrevet

Telefonselger for alarmer fra BKK. For en drittjobb. Men kassadame på Rimi var nesten like gale.

Skrevet

Enig med de som skriver stuepike på hotell. MAKAN på slitsom jobb! Og ikke minst heslig..

Skrevet

Ser noen hater jobben min her :P Ordrekontor er sikkert forskjellige for jeg elsker jobben min, som er resepsjon/sentralbord/ordrekontor :)

Verste jeg har gjort er stuepike, men det var bare på arbeidsuke. Den verste faktiske jobben jeg har hatt er å jobbe i en kiosk. Mest pga. hygienetiltakene som er mange, heldigvis for folk som spiser der, men fryktelig kjedelig i lengden. Så sluttet etter to uker, med to uker oppsigelse var jeg der totalt i fire uker. Sjefen var også en ekkel dritt, så det var vel det aller verste med jobben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...