Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Telefonselger. Hata det og slutta etter 1 måned
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jobba på Barnas Hus i en måneds tid, det var helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Selger.. Hadde ikke samvittighet til å prøve å lure folk til å kjøpe noe de ikke trengte. Sluttet etter 1 laaaang og pinefull mnd!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Den jobben jeg har nå.. Stå på en butikk og selge klær til halvgamle damer.. Ingen drømmejobb akkurat.. Dessverre er det vanskelig å få seg noe annet å gjør på plassen jeg bor på..
Himmel og hav Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Dra løk. Vondt i ryggen, sår i øynene, dårlig betalt og kjeeedeeeliiiig...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Jobbet på Meny et år. Heelt forferdelig! Verste jeg har vært med på.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Den jeg har nå, sykepleier på tung sengepost. Søker febrilsk etter noe annet, som jeg har lyst til å gjøre... Sannelig ikke enkelt, med gal utdannelse...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 JObbet med forsikring. Var så døvt at jeg måtte slutte etter 1 uke..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 var en ok jobb egentlig.. jobba på hotellkjøkken men å stå en hel natt oppi store gryter å skrubbe da makina gikk til H** for å sove en time på bakrommet og på tidligvakt igjenn var det verste jeg har gjort jobbmessig. (og jeg har jobbet med autister, ikke så gøy å skifte bleie på 18åringer som har drete og har mansen)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Ordrekontor, det er den kjedeligste, mest ensformige jobben jeg noen gang har hatt - det tok aldri noen ende.... taste taste taste taste taste dagen laaaaaaaaaang... syntes faktisk det var mer morsomt å jobbe i vaskebyrå...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Vanskelig å velge, men har tre som deler toppen: - Forsikring. (fikk inntrykk av at det var kundeservice det dreide seg om, men i bunn å grunn skulle det prakkes på nye forsikringer på alle og enhver) - Krupier. (fulle 18-åringer som stakk av med kula var alltid gøy) - Kundekonsulent (det var da jeg fant ut ay dette var et pyntenavn på telefonselger. I tillegg hadde de en innfallsvinkel som lurte de i andre enden in i et hjørne). Slutta etter 1.5 dag.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #16 Skrevet 23. mars 2010 TNS- Norsk Galupp Telefon intevju/undersøkelser... BLÆH!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 LIDL! Gud bedre meg, hva tenkte jeg på! Holdt ut 14 dager, så rømte jeg!! A'fysj..
Figa Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Telefonselger for alarmer fra BKK. For en drittjobb. Men kassadame på Rimi var nesten like gale.
Mortilbarn Skrevet 23. mars 2010 #20 Skrevet 23. mars 2010 Enig med de som skriver stuepike på hotell. MAKAN på slitsom jobb! Og ikke minst heslig..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #21 Skrevet 23. mars 2010 Ser noen hater jobben min her Ordrekontor er sikkert forskjellige for jeg elsker jobben min, som er resepsjon/sentralbord/ordrekontor Verste jeg har gjort er stuepike, men det var bare på arbeidsuke. Den verste faktiske jobben jeg har hatt er å jobbe i en kiosk. Mest pga. hygienetiltakene som er mange, heldigvis for folk som spiser der, men fryktelig kjedelig i lengden. Så sluttet etter to uker, med to uker oppsigelse var jeg der totalt i fire uker. Sjefen var også en ekkel dritt, så det var vel det aller verste med jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå