Cammie82 Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har ikke blitt strippet, men har lest en del om det på nettet:) Er forresten 2 dager over UL-terminen, og skal på kontroll til jordmor imorra:) Men man blir vanligvis ikke strippa før man er på overtid da. Å strippe er at jordmor hjelper til med å stimulere til fødsel, ved å stikke en finger opp i livmorhalsen.Man kan også massere livmorhalsen. Så tøyer hun lissom litt fram og tilbake inni der da..
silje3 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 huff, det hørtes nå ikke godt ut!!! nei, da blir det gåtur, det funker!! kynnere som bare det !!! haha
Cammie82 Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Hehe, jeg veit, det høres ikke noe godt ut!Det er mange som synes det er vondt, noen synes det bare er ubehagelig, mens andre ikke synes det gjør noe som helst:)Så det er vel litt forskjellig da. Jepp, gikk en 30 min. tur igår ettermiddag, og da kjente jeg iallefall at jeg fikk litt murringer i ryggen på kvelden-i korsryggen, og ikke på midten av ryggen der jeg normalt verker om kveldene:) Ikveld skal vi en tur på thai-restaurant og spise litt sterk mat, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå