Gå til innhold

hjelp meg litt noen, ang skatt og samboere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var inne på altinn for å skjekke skatten med min id men det kommer bare opp at skatte etaten ha rfått beskjed fra nav om at jeg er meldepliktig samboer og skal lignes sammen.... derfor er det ikke beregnet skatt på meg... samme står på sambo sin... hva betyr dette da? jeg vet at jeg skal ha penger igjen men siden jeg ikke er regnet ut kommer ikke dette før i oktober? og hvorfor skal jeg lignes sammen med han? vi har jo vært samboere i 5 år og felles barn siden 2006... hvorfor blir det sånn nå.... kjenner hormonene bobbler, dette fårstår jeg ikke og det er uuuutrooolig irriterende:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk google.. Søk på "meldepliktig samboer", kanskje det kommer opp noe info da? Skal jaggu ikke være lett med alle disse reglene. Trodde ikke man fikk utbetalt i oktober med mindre man var gift og en av partene var selvstendig næringsdrivende.. Eller dersom man skattet til to forskjellige kommuner.

Ville prøvd å undersøke med skatteetaten hva du må gjøre av endringer så kan det hende du får i juni likevel hvis du er kjapp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...