Gå til innhold

Babymote - ikke bare for babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt fortvila når jeg ser folk går rundt i body. Trodde det var for babyer jeg.. Og for å ikke snakke om disse fargerike sparkebuksene.

Hva blir det neste?

Er vel like før enkelte begynner å bruke tøybleier istedenfor tamponger og bind ;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Tøybind og mensbeger - jeg sier ikke mer.

Men er det noen som går i body igjen altså? Stakkars krek, de lærte vel ingenting på åttitallet eller har ikke mødre som kunne opplyst dem om følgende:

Det er et helvete å kneppe knapper under sin egen dåse.

Alle må tisse.

Det er dessuten stygt som juling.

Jeg hadde faktisk en body som ikke engang hadde knepping - den var hel, som en badedrakt. Da måtte jeg enten kle av meg ALT for å tisse, eller foreta en risikovurdering av metoden med å holde bodyen tilside mens det skjedde. Aldri mer. Djevelens verk.

Skrevet

Hahahaha... vittig :o)

Ja, det er visst mange som går med body for tiden. Synes det går an under ett høylivet skjørt eller bukse, gjerne med en cardigan eller noe annet over. Men å gå rundt i kun en body?

Så ei på en blogg som hadde tatt bilde seg selv i body, og skrev; "kommer til å bare kjøre body på byen, med kule strømper og overknee sko..." ;o)

Uff.. synes det høres helt forferdelig ut i mine øyner, men folk får kle seg som de vil! Jeg vet bare at jeg ikke skal tre på meg noe body :P

Gjest sug lut
Skrevet

Uæh, det antrekket hørtes ut som et mareritt, men det er mulig at jeg nå bare forestiller meg hvordan jeg selv ville sett ut. Er man tjue kan man i prinsippet gjøre alt, egentlig, selv om man ikke alltid forstår det før man ser tilbake.

Jeg er for gammel til å følge med, så jeg hadde ikke fått med meg at bodyene er tilbake, men hva slags fasong er det på dem nå, er det bare rett opp og utringing? Er de pynta eller helt enkle?

Skrevet

Litt sånn turnprinsesseaktig?

En stram body kan hvertfall holde inn muffinskanten min, som er svært synlig igjen etter fem kanelboller.

Ikke faen om jeg kommer til å passe inn i bunaden.

Skrevet

fløyelsbody, fra ulrikke lunds blogg: http://ulrikkelunds.blogg.no/1262646459_dagens.html

ellers hadde hun vel også en gang en latex-skinn body med lange ermer og gullfrynse-skulderputer.

ellers er her innlegget jeg snakket om i sta: http://cambam.blogg.no/1269198477_svart_body.html

Det var en enkel svart body... så man får vel litt av hvert tenker jeg ;o)

du får kjøpe deg en latex skinn-body og ha under bunaden Cara de Guripiuyi... hihi ;o)

Gjest sug lut
Skrevet

De der var skikkelig teite, for å være helt ærlig - og så tipsene da, "ta et par jeans over så har du et flott antrekk" lizzom - javel, det var nyskapende og hva er annerledes enn å ha en topp stappa nedi jeansen?

Muffinshåndtakholder er jo noe annet, det er et praktisk hjelpemiddel. Men da heter det vel heller korsett...

Skrevet

HAH! :-D

Ja jeg syns jeg ser det! Jeg kan ta av gullgrynseputene og sy dem rett på bunadsskkjorta!

Skrevet

Haha, ja det var en god ide ;-D

Hehe, forskjellen er vel bare det at en topp lett glir opp, og en body sitter der? Jeg vet ikke, jeg bruker ikke babyklær :P

Men for å gå med en stram body nedi jeans må jo man ha en relativt strøken kropp..? Jeg tror ikke jeg hadde blitt så fin med det vertfall.. hahaha.. uff..

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, ja, en body sitter der... ref. min historie om bodyen uten åpning. Den burde man faktisk bruke pampers under.

Skrevet

Ehm... Kremt... En sånn body uten knepping nede har reddet meg en gang fra en heller dårlig overnatting. Vi rota og styrte, fyren leita etter åpning og jeg var bare glad til han ikke fant den.

Puh, for en tragisk greie det kunne vært...

Skrevet

Ja, og den dag i dag er jeg sååå glad jeg hadde den på meg. :-P var ennå sånn med boksershorts-føtter, sånn litt nedpå låret.

Unnskyldninga min er at jeg var 16 og forelsket.

Skrevet

God grunn for å gjenninføre body på jentene mine når de blir tennåringer!

Skrevet

Øver desperat på å

suge inn kinna

lage trutmunn

velte overkroppen litt fram sånn at puppa tyter mest mulig

og vurderer seriøst å lage min egen moteblogg

handler ifall ikke på BikBok (at de ikke passer meg fordi jeg ikke ser ut som en spiker er ikke et tema). De siste to åra har jeg nesten utelukkende handlet klær i utlandet, særlig i UK (love Gap og Espirit, Next og noen til jeg ikke kan gå utenom). Gjør det meg litt kulere enn hun der sugefisken?

Skrevet

Ser du ofte folk som går rundt i bare bodyen?

Jeg hadde en blondebody en gang, men hvordan i helvete klarer folk å gå rundt med det der, og så under buksene, da? Jeg endte opp med å åpne kuseknappene og så stappe bodyen nedi linninga på buksa, jeg mener - retromote til tross: trusekanten trenger såvisst ikke å gjenopplives. Nå ligger den (bodyen, ikke trusekanten) i undertøyskuffen og brukes kun til spesielle anledninger. Det har foreløbig ikke dukket opp en egnet anledning. Lurer vel i grunn på hvilken anledning som kunne være egnet til bodybruk.

Hvorfor klarer jeg ikke å kaste klær?

Skrevet

Jeg elsker body under skjørt jeg da og da det ikke var moderne med body til voksne .... dvs mesteparten av tiden, så har jeg svidd av en liten formue på sinnsykt dyre bodyer. Ikke har det plaget meg å bruke det heller. Hvis man ikke har tid til å kneppe opp to knapper når man skal på do bør man seriøst gjøre knipeøvelser oftere.

Skrevet

Kneppe opp er jo en smal sak, kneppe igjen derimot.... Men hey, hvis man får mer tid av knipeøvelser så tar jeg det opp igjen asap!

Skrevet

Hurra Lektor! Ja, start en egen blogg. Gjerne som motvekt! Og hvis du kommer med et eget praktisk-hjørnet så vil jeg følge deg! Jeg er altfor praktisk annlagt til å følge med på moten, men tar gjerne imot tips alla "hvilken ulltrøye er lang nok og kryper ikke slik at man unngår glipe"... med eller uten trutmunn blir det samme egentlig :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Sier som Blomstre, opp er en lek, men kneppe igjen er en straff. Ingen kler den stillingen du er nødt til å innta for å få det til, samt den ekstra-bevegelsen du tar når bakstykket du står og drar i pga sin eminente stretch svupper avsted som en strikk oppover ryggen - ærlig talt. Snakker om stillingenes hall of shame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...