Gå til innhold

Dette håravfallet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer, skal det ingen ende ta. Føler "vikene" har flyttet seg 2 cm innover hode, har liksom blitt så tynnhåret i hårfestet rundt i pannen og sånn, flere?

Vil nesten ikke gå med hestehale og alt håret opp. Nei uff, dette svangerskapet og etter... fytti, gjør ihvertfall ikke underverker for kropp og utseende!! Ikke hos meg ihvertfall.... men fått en liten skatt da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ting ramla sammen her og gitt. Fødte 1. september og håret ramler av enda. Helt håpløst.

Skrevet

Bare vent til vikene kommer tilbake igjen, det ser skikkelig snålt ut :-s Får ikke til sveisen, men er glad for at det kommer ut igjen endelig. Fødte i mai.

Skrevet

aner ikke... fødte i begynnelsen av august. sukk...

Skrevet

Du knusktørre melkeku ;) Så det kommer ut igjen altså. Uff, føler ikke for å sette opp håret stramt bakover med strikk når jeg trener akkurat. Føler meg litt som han Herman i den filmen. Uff nå følte jeg meg skikkelig dust, er dette egentlig noe å bry seg om. hehe

Skrevet

ja, huff.. ser ikke fint ut med hestehale akkurat:/ Fødte på slutten av august, å har ikke blitt bedre engang.

Sluket i dusjen blir jo tettet til med håret mitt stadig;)

Skrevet

det er en lettese å høre at det ikke bare er jeg som mister noe SINNSYKT mmed hår.....

til og med pappa har mindre viker enn meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...