septbaby09 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hva skjer, skal det ingen ende ta. Føler "vikene" har flyttet seg 2 cm innover hode, har liksom blitt så tynnhåret i hårfestet rundt i pannen og sånn, flere? Vil nesten ikke gå med hestehale og alt håret opp. Nei uff, dette svangerskapet og etter... fytti, gjør ihvertfall ikke underverker for kropp og utseende!! Ikke hos meg ihvertfall.... men fått en liten skatt da;)
Gulosten™ Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Haha, ting ramla sammen her og gitt. Fødte 1. september og håret ramler av enda. Helt håpløst.
melkekua™ Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Bare vent til vikene kommer tilbake igjen, det ser skikkelig snålt ut :-s Får ikke til sveisen, men er glad for at det kommer ut igjen endelig. Fødte i mai.
meg & to små vampyrer Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 aner ikke... fødte i begynnelsen av august. sukk...
septbaby09 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Du knusktørre melkeku Så det kommer ut igjen altså. Uff, føler ikke for å sette opp håret stramt bakover med strikk når jeg trener akkurat. Føler meg litt som han Herman i den filmen. Uff nå følte jeg meg skikkelig dust, er dette egentlig noe å bry seg om. hehe
MammanTilEmma❤ Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 ja, huff.. ser ikke fint ut med hestehale akkurat:/ Fødte på slutten av august, å har ikke blitt bedre engang. Sluket i dusjen blir jo tettet til med håret mitt stadig;)
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 det er en lettese å høre at det ikke bare er jeg som mister noe SINNSYKT mmed hår..... til og med pappa har mindre viker enn meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå