Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en positiv blodprøve med en lav hcg tok jeg ny blodprøve igår - hcg har sunket og det gikk ikke denne gangen heller.

Veldig lei meg akkurat nå og har lyst til å gråte, selv om dette er første gangen det har festa seg litt, og det gir gode håp videre fremover. Hvorfor skal det være så vanskelig for oss inne her?

Det positive i det får være at det definitivt her håp for alle oss med høy FSH og dårlige egg også... sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist og høre sitron 72. Føler veldig med deg nå.

Skrevet

Så trist å høre. Fryktelig dårlig gjort at vi skal måtte slite så fælt. Men som du sier,- det har vært antydning til feste, det er et godt tegn! Neste gang skal det gå bra:):):)

Skrevet

åh nei.....................

Skrevet

Sitron72........så utrolig trist! Føler veldig med deg, spesielt på en dag som denne der jeg opplevde nesten det samme selv...takk for trøstende ord!

Det er forferdelig å få håpet opp....sveve et lite øyeblikk på en rosa sky, for så å gå rett i bakken igjen....huff og huff, så utrolig vondt!!

Trøsteklem til deg

Skrevet

Skikkelig dritt ja... blæh!

Men utrolig hvor fort hjernen klarer å omstille seg: merker allerede at jeg beghynner fokusere på neste forsøk.

Tross alt var det ikke liv laga med dette egget som sneia, så da er det greit å få det unna fortest mulig og fokusere på mer positive ting.

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at ikveld vanker det et par-tre glass (god) rødvin!

Det viser ihvertfall at det er håp for oss alle, til og med for oss med dårlig eggkvalitet. Det får vi ta med oss.

Skrevet

Å så trist Sitron, har ventet spent på at du skulle skrive noen ord på hvordan det gikk.

Men som du skriver, det festet seg denne gangen, og det er jo en vesentlig og stor forskjell fra de andre gangene!!!!

Ja det er håp, du har tidligere fått egg på frys, og denne gangen festet det seg, jeg sender deg varme tanker og alle lykkeønskninger på veien videre!!

Skrevet

Jeg har fulgt med her inne og sett etter livstegn fra deg. Du var den første som svarte meg da jeg var så lei meg i forhold til forhøyet FSH (hos min datter). Jeg prøver å ikke kjenne etter hvordan du må ha det nå, utfra erfaringer i forb med negative inseminasjoner: Det er kort og greit for jævlig. Ikke skal jeg komme med råd om å ikke være for flink, heller, for med din erfaring og refleksjon rundt dette, så vet du at optimismen og pågangsmotet går hånd i hånd med sorgen og skuffelsen. Ta godt vare på hverandre.

Skrevet

Hei Siton! Trist å høre at det ikke gikk denne gangen heller:-( Syns du er urolig tøff som har gjort dette 6 ganger!!

Vet så innmari godt hvordan den herlige oppturen blir total ødelagt med negativt svar...Dritt asså!

Men som du sier; hjernen klarer å finne fokuset igjen. Har gått to mnd siden jeg mistet, og er sååå klar for å starte igjen etter påsken. Men først er det hytte, ferie og vin. Masse vin:-)

Og håpet er alltid der:-)

Stoooor klem fra Ranheim:-)

Skrevet

Kjære Minha filha: tusen takk for støtte :) Tenkte at jeg skulle skrive litt mer til deg her inne om høy FSH, men har ikke orket være så mye inne på BIM under dette forsøket. Uansett ser dere nå at din datter med FSH på 12 absolutt har stor sjanse for å bli gravid, det er bare tull at det ikke vil gå. Hvis du går inn på profilen min kan du se de forskjellige medisineringene jeg har hatt på de forskjellige forsøkene - selv om jeg har høyere FSH enn din datter så har jeg lavere medisindose. Så jeg har troa på at dette går bra ganske så kjapt for din datter. :) Tvi tvi til CPH over påske!!! Er det ikke forresten fint at de skriver så mye positivt om assistert befruktning spesielt på vg-nett for tiden? Setter fokus på hvor bakstreversk det faktisk er i Norge mht lover og regler!

Kjære Katten - håper det går bra med deg, tror det måtte være værre for deg enn for meg. Her skjedde det jo heldigvis så fort at jeg ikke rakk å venne meg til tanken på at jeg hadde testa positivt engang. Vi får fokusere på at eggene klarer å feste seg, og det må bety at det er store sjanser for å lykkes til slutt! Ikke noe moro å gå gjennom dette, men det som ikke knekker oss blir vi jo sterkere av. Til slutt går det bra og da er vi verdens lykkeligste. Setter vel igang igjen med nytt forsøk om en drøy måneds tid - kanskje vi ses? :)

Kjære kjærevene - takk for trøst og støtte! Som du sier: egg på frys forrige gang og såvidt festa seg litt denne gangen - det må vel bety at det går bra til slutt? Har ikke orket være så mye innpå her under siste forsøk, men nå som det gikk skeis var det godt å få ut litt her og få trøst og støtte av tøffe damer i samme situasjon som vet hva dette dreier seg om. Ingen som ikke har prøvd det selv kan forestille seg hva det går ut på. Hvor er du i løypa nå da?

Klem fra Sitron :)

Skrevet

Takk for oppmuntring ifht min datter:-) Det er noe av det som imponerer meg mest her inne, evnen og viljen til å heie på andre når en sjøl er langt nede. Her er det så spennende p.t. at jeg allerede sliter med å sovne. Skyldes selvsagt ikke bare dette; livet har som kjent litt av hvert på lager... Idag er det UL for å sjekke at alt er ok, forhåpentligvis mens på tirsdag sånn ca. Så braker det løs med 450(!) ie gonalF. Ny UL 2. påskedag og så går det slag i slag hvis medisinen virker som den skal..Jeg har allerede sagt fra på jobb om at jeg skal shoppe i Køben uke 15. Hovedpersonen selv har nettopp skiftet jobbsted og arbeider litt for mye etter egen og andres mening. Hun er veldig fornøyd med at jeg er her inne og får inspirasjon. Jeg har jo stadig noe nytt jeg har lært:-)

Håper vi får fint vårvær her i trønderhovedstaden i påska, så det blir noen bra dager både for dere og oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...