Gå til innhold

Nytt treff i Bergen - på dagtid


vann123

Anbefalte innlegg

Var det 6 og 7 april det var snakk om? Jeg stemmer for 6 april, det er en tirsdag, hvordan passer det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man være med selv om man ikke har født noe? Vann123 mener at jeg kommer til å gå en uke over, og siden termin er 03. april kommer jeg da altså ikke til å ha født til 06.... Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelen er at du må ha med en baby. Men den trenger ikke være utenfor magen. Så da kan du være med :-) Jeg tar med strikketøy, så kan jeg strikke mens du holder min baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på neste treff. Vilde kom til verden 31.mars, elleve dager over termin, så da blir det litt tidlig allerede til uka.

 

Men forhåpentligvis er det ikke så lenge til neste treff, regner med dere finner en dato :)

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg til å skrive at jeg ikke trodde jeg kunne komme, siden jeg egentlig ikke har bil når mannen skal på jobb, og at det var gjerne litt dumt å tvinge ham til å ta bussen når det var første dag etter permisjon.

 

Men så har han jo permisjon til og med onsdag, så da passer jo det :)

 

Men når og hvor skal vi møtes?

 

Er det bare oss som er påmeldt som skal? Da trenger vi jo ikke booke bord. Men greit om det er en plass der det går an å stelle og sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår kl. 11.30 på jacob aall? god plass til vogner og mest sannsynlig temmelig folketomt på den tiden av døgnet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...