Gå til innhold

Gir ikke halsbrann seg i uke 38?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsfødende, med termin om 14 dager..jeg orker ikke mer halsbrann og kvalme nå!!!! Slipper det ikke taket før etter fødselen mon tro? Noen erfaringer?? I følge legen så har hodet festet seg, men nå begynner jeg å lure..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ga det seg ikke før ungen var ute,desverre:) har du prøvd link? nouvasolid? det hjelper ei stund hvertfall:).. jeg er i uke 33 og har mange halsbrann uker igjen;(

Skrevet

Er nok ganske vanlig med kvalme mot slutten, jeg for min del kjenner at matlysten har forsvunnet helt nesten, spiser bare tullemat nå, som jeg gjorde de 4 første mnd, på grunn av kvalme... Ikke vært noe spesielt plaget med halsbrann, før nå på slutten. Synes mandler funker veldig greit mot det, de få gangene jeg har det:)

Skrevet

Hadde halsbrann sist svangerskap til etter fødsel.. er nå i uke 39 og har kraftig halsbrann denne gangen også. Regner med at den ikke forsvinner før nurket er ute.. Spiser Link, og det hjelper. Men det er plagsomt!!!!

Skrevet

Takk folkens :) Det er jo bagatell egentlig i forhold til mange bekymringer som dukker opp etter babyen er født..men likevel ;) Har ikke prøvd annet enn yoghurt, farris og samarin. Og mat..ja spiser det som faller meg inn der og da. Er ikke Master Chef for tiden...! :-D

Skrevet

Jeg har hatt en del halsbrann i perioder, og da bare tar jeg et par Gaviscon tyggetabletter (fås kjøpt på apoteket), og så går det over:)

Har fått tilbake halsbrannen nå på slutten. Er 2 dager over UL-termin idag:) Har litt halsbrann når jeg legger meg om kvelden, men som sagt: Gaviscon funker for meg:)

Skrevet

Lovehearts synes jeg funker best... Ikke sååå dyrt og ganske godt i tillegg til at halsbrannen gir seg =)

Skrevet

Signerer Trolleliten på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...