Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krysser fingrer og tær for at alt er bra med bebisen!!

Også håååååååper jeg vi kan få se kjønnet! Fysøren så spennende!!:D

Noen som vil gjette hva jeg får? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!! Jeg tipper jente, siden du har vært så mye kvalm;)

Skrevet

Lykke til:)

Hvilken Symptomer har du hatt da ?=)

å hva tror du selv?=)

Skrevet

Jeg har veldig jentefølelse selv, men sjansene er store for at det blir gutt, da han bare har gutter på sin side.. hmm

Symptomer:

-Kastet opp og konstant kvalm døgnet rundt fra uke 7-16, nå bare innimellom heldigvis.

-Klarer ikke lukter som søppel, kjøleskapet ol. Brakk meg en gang jeg slapp en fis.. haha

-Ingen uren hud (bank i bordet for det!), men hud og hår er tørrere

-Hjertelyden ble målt til 152 ved 15 fullgåtte uker

-Har elsket sjokolade, kaffe og Pepsimax, men etter jeg ble gravid kan jeg ikke klare det..

-Har fått dunhår på magen og øverst på ryggen (usj,føler meg helt lodden, men de er heldigvis lyse!)

-Har veldig sug på alt som er sunt; frukt og grønt, gode sunne middager osv.(sitter å sikler til alt av matprogrammer på tv, skriver handlelister og er generelt glad i middager:))

-Har gått opp nesten 2str i bh, fått litt mage, men ikke lagt på meg noe ennå (kommer nok av at jeg har endret kostholdet mitt veldig etter jeg ble gravid, for jeg har absolutt ikke sultet:P)

-Symptomene på bekkenløsning kom allerede i uke 13-14

-Det kinesiske fødekartet og ringtesten sier jente (jada, måtte jo prøve:P)

Spennende dette her!:)

Skrevet

Jeg tror du får jente:)

Skal på ultralyd selv i morgen, blir kjempe spennende, håper alt er bra, at de kan se kjønnet og at jeg får noen fine bilder:)

Lykke til:)

Skrevet

Har hørt at om man han lyst på frukt og sunne ting, får man jente.. men har man godteri sug, får man gutt..

Mamma sier hun mener at er man kvalm om kvelden får man jente, og er man kvalm om morgenen får man gutt..

Gløder eller stråler man i svangerskapet, blir det gutt, om man blir "blass" er det jente.. fordi jenta stjeler skjønnheten til mamman :) haha

merkelig alt folk sier :)

Skrevet

Da er jeg kjempespent på om det er ei jente som skjuler seg inni der:)

Kommer ikke til å få sove i natt jeg:P

Håper bare vi får sett noe i morgen!!!!!

Skrevet

Lykke til. Jeg er kjempe missunnelig. Det virker som en evighet til jeg skal opp i begynnelsen av Mai.

Skrevet

Takk:) Nå er det bare minutter til vi drar.. wiiii:D:D:D

Skrevet

Masse lykke til. jeg tipper jente!

Skrevet

Masse lykke til. Jeg tipper jente. Veldig like symptomer som jeg hadde med jenta mi :-)

Skrevet

Jeg tipper også jente, hvordan gikk det? :-)

Skrevet

Jente.

Hvordan gikk det? Er spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...