Gjest ibla Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har en for tiden stillesittende jobb (ved pc) og merker at det sliter på kroppen for tida. er utrolig støl og øm i rygg/ben/hofte. Slet med bekkeløsning forrige svangerksap fra ca uke 20. er nå i uke 13. Kan bekkenet begynne å rasle så tidlig? Hva kan jeg evn gjøre for å bremse det? Fysioterapi?
simba>>>3gutter Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det kan det nok være. Når jeg ble grtavid med tredje mann så kom den første mistanken på trening når jeg fikk noen merkelige smerter i bekkenet og det var før jeg hadde forventet mensen. TOk en test ett par dager senere og den var positiv. Den beste måten å bremse det på er å lytte til kroppen, reis deg ofte og rør litt på deg når du sitter lenge.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Det høres sånn ut ja. Det er akkurat slik jeg hadde det i starten. Har også jobb foran pc(stillesittende).. Ble sykemeldt i uke 27, når plagene kom. De har bare blitt verre og verre.. er heldigvis ferdig snart! Men ta det opp med legen med en gang! Det blir ikke bedre! Sliter du med det samme som meg så skal det mye til med tilrettelegging. for meg funket det ikke. vondt å stå, gå og sitte så var ikke store alternativene for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå