Gå til innhold

Kan dere bruke treff-sidene til treffprat?


Chat29

Anbefalte innlegg

Syntes det vrimler av treffrelatert aktivitet på denne terminklubbsiden nå...det er egne sider for det. Syntes det er utrolig kjedelig at det er blitt sonn her inne. Trodde man skulle ha innlegg om graviditeten osv. Det er selvfølgelig alles rett til å skrive hva dem vil og jeg kan jo bare la være å lese, men syntes det har tatt litt av her inne på juli sidene. Håper på litt andre typer innlegg her.

 

Ellers er jeg selv i uke 24 nå og er stor som bare det. Over kurven. Er ikke overvektig eller no sonn, men bærer magen utenpå og langt opp. Får til stadighet spørsmål om det er to inni der...var like stor med første og ble gravid etter ett år. Flere som plages med store mager??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe problem med at disse sidene brukes til å avtale BIM treff. Jeg leser de innleggene som interesserer meg og hopper over de som ikke fanger min interresse. Har har forøvrig lagt merke til at aktiviteten på sidene genrellt har blitt lavere siden mitt forrige svangerskap, og er derfor ikke redd for at viktige spm forsvinner for langt ned fort fort.

 

Hva vedrører magen så tror jeg ikke du skal bry deg om det. Alle bærer graviditeten forskjellig. Jeg får forøvrig motsatt kommentar, og jeg har to i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...