Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 http://theskinnywebsite.com/site/2010/01/alessandra-ambrosio-bikini-photo-shoot/¨ Jeg synes hun er så utrolig pen men det ser ut om hun har gått ganske mye ned i vekt i det siste. Er noen av dere tynnere enn henne?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes hun ser for tynn ut. Men jeg ville mye heller hatt den kroppen enn den jeg har :/ Jeg veier sikkert 3 ganger så mye
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Altfor tynn! Kunne lagt på seg 10 kg uten at det hadde skadet..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Nei, faktisk ikke. Selv om jeg gjerne skulle vært tynn. Synes det første bildet var rett og slett stygt:(
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 ikke min smak....eller de fleste menn sin smak heller for den saks skyld. fullstendig formløs og uten muskler
Monajenten Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Gjerne, men hun kunne hatt litt mer ekstra fett oppe på lårene, er ikke fint når beina på innsiden stikker ut.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 altfor tynne ben. men heller kroppen hennes enn den jeg har nå. Til tross for at jeg er normalvektig.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Heilt formløs og uten muskler ja! Ser jo direkte syk ut... Synes det er bedre med litt for mye jeg da...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Det er veldig sjelden man har sunn kroppsvekt når legger er like tykke som lår..Eller skal vi si lår er like tynne som legger.... Men antar hun er naturlig veldig sped og om hun i tillegg spiser sunt og trener så er det kanskje ikke langt unna hennes normalvekt dette..Antar hun har "mistet litt" ekstra før fotoshootet uansett. Hun har jo ikke de typisk "syk-tynne" ansiktstrekk, som er MEGET gjennkjennbart, så jenta er tynn, men for HENNE ikke særlig mye tynnere enn det som er normalt....Hadde med fordel kunne lagt på seg noen kilo, men tror hun må trene hardt og spise mye proteiner for å bytte kropp, og ikke bare bli "tynnfet"....Hun ser ikke veldig trent ut...
SuperGlad Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 hadde slik kropp før jeg fikk barn.... bare at jeg ikke var noe elegant å sexy, heller klumsete nå er jeg 5 kg tyngre, MEN fytti grisen hvor mye det har å si! lårene er langt fra det de var, for ikke å snakke om magen! Slik kropp får jeg nok aldri igjen.... Å det er nok like greit for jeg er enda ikke sexy eller elegant
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Nei, det ville jeg ikke. Jeg snes hun er alt for tynn for min smak, hadde jeg hatt den kroppen ville jeg bare sett rar ut. Når det er sagt, så vil jeg gjerne være litt mer veltrent enn jeg er nå, så jeg er igang med arbeidet:)
Bunnies by night Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes hun har en flott kropp, men kroppen hennes hadde nok kledd et par kg mer slik at hun så mer trent enn tynn ut.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Hun er jo bare tynn og ikke trent i det hele tatt. Når man ser på det bildet der hun står på alle fire så henger jo magen ned jo. Finnes jo ikke muskler i den dama der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå