Gå til innhold

Kan man alltid gjenkjenne bikinikledde silikonbryst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble på en eller annen måte et diskusjonstema blant noen i venninnegjengen vår, og meningene var veldig sterke og veldig delte..........:-D

For egen del kan jeg ikke huske å ha "peila ut" silikonbryst på stranda, men har heller aldri vært veldig opptatt av andres pupper:-)

Hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

silikon.. stor sjangs da de ofte er stive og står rett ut..

saltvann.. vanskelig å oppdage, da de er mer naturlige

Skrevet

Om man alltid kan kjenne igjen silikonpupper på stranda, vet jeg ikke, men jeg er hvertfall sikker på at man kan se det på veldig mange. Det at store puppene peker rett opp i en minimal bikinitopp mens man ligger på ryggen, er et godt tegn på silikon...

Skrevet

Ja,d et er nok klart man mest sannsynlig vil se det hvis jenta ligger nede. Da er det vel ikke sjangs for at de faller ned i armhulen, haha, sånn som mange andres, sukk............:-D

Skrevet

Man kan ikke alltid se det, men når protesene er over en viss størrelse er det selvfølgelig enklere.

Skrevet

Ja, lettere å se det når de ligger... Men mange innlegg ser veldig naturlige ut da.. og vil ikke hva slags form de har avgjøre litt hvor naturlige de ser ut også?

Jeg kikker ikke så fryktelig etter det. Syns det er mer synd at det har blitt så normalt at vi som ikke vil ha på tross av små, slappe ammepupper er de unormale. he he:)

Skrevet

Når de ligger på ryggen er det ikke vanskelig å plukke ut akkurat.

Skrevet

Da jeg hadde 245 g anatomiske proteser var det ingen som så det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...