Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nåken nye tips for å sette i gang fødsel snart ( ja begynner å bli desperat) hehe. Føler eg har prøvd alle dei vanlege tingene. vaska hus,sex,sterk mat og gå på tur, ender bare med masse kynnere. har vell kansje 2 ting eg ikkje har prøvd det er avføringsmiddel, det virker litt ekkelt. og ikkje minst å slappe av, men det klarer eg ikkje. er så rastlaus. kansje eg klarer det til helga, då skal junior på hyttetur med besteforeldre.

Andre som er desperate?? og har gode tips :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøv avføringsmiddel av noen art! Jm på fødselsforberedende kurs advarte på det sterkeste mot feks lakserolje da det er kjent for å gi styrtfødsel, samt kan fungere lakserende også på fosteret slik at h*n bæsjer i fostervannet noe som kan være uheldig.

Jeg tror du nå erfarer det jm sier - ingenting hjelper for å sette i gang en fødsel. Hadde noen kjærringråd virket hadde de brukt dem på sykehuset i stedet for drypp og modningspiller og vannballonger og styr ;) Siden du får masse kynnere og blir stresset av all denne prøvingen på å sette i gang fødsel tror jeg jeg vil anbefale den siste tingen du ikke har prøvd: slappe av.

Skrevet

Kanel? men det hjelper ikke her..

Jeg har også prøvd sterk mat, vaske hus, gå tur... men ingenting som hjelper her heller...:( Er SÅ lei nå... Slappe av hjelper heller ikke... må vel bare vente...:(

og avføringsmiddel ville jeg IKKE tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...