blomstre Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Oh gosh, eg fann gartnerlosjuniform!... fra Garden Girl: http://www.igroshage.no/index.php?main_page=index&cPath=1
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Svarte, innlegget mitt forsvant. Men bra link, ja! Drømmebilde: http://www.igroshage.no/index.php?main_page=popup_image_additional&pID=368&pic=1&products_image_large_additional=images/large
Gjest sug lut Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Hvis du bestiller vil jeg forresten vite alt om passform. Spesifikt om den passer til vanskapte.
blomstre Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Beklager, du finner meg ALDRI i snekkerbukse eller piquet (og i hvertfall ikke med tørkle)... og neppe egne gartnerklær (selv om de vanlige buksene var fine). Hvor er "ironisk skrift på"-knappen?... Men jeg har endelig fått sett på linken din, fine bildet! :-)
Ranveig R Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Ah, fantastisk! Men vi som får orgasme på Stoff & Stil bør jo kunne sy noko slikt sjølv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå