Hildemor fra vest Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har planer om å lage en film med programmet moviemaker. Råmaterielet har jeg kun på en DVD. Hvordan lagrer man en DVD på harddisken slik at man kan laste den opp på moviemaker? Stter stor pris på svar!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 DVD`en må være ubeskyttet og datamaskinen må ha en DVD-brenner
Hildemor fra vest Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Begge de kriteriene skulle være grei. Men hvordan gjør jeg det helt konkret. Må ha det inn med t-skje;-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Da må du sette i dvd'en, åpne med et brenneprogram (husker ikke noe spes nå, men de fleste mediaspillere har en brenne/rip funksjon), og velge "Rip". Da vil du få lagret dvdinnholdet på pc'en. Deretter så er det bare høyreklikk "åpne med/open with" og velge det programmet du vil.
Hildemor fra vest Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Når jeg setter dvd i så starter den på mediaplayer. Kan jeg gå derfra? Uff nei jeg får se på det senere tror jeg når gubben kommer hjem hehe
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Hvis du åpner windows explorer og scroller deg ned til DVD'en så kan du i mange tilfeller kopiere filene med deg herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå