Gå til innhold

ligge på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det farlig å ligge på magen? er 16+1 og får bare sove på magen, er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at det er farlig, for barnet ligger jo inni vann. Jeg er 27+1 og ligger fortsatt sånn halveis på magen.... Men det er nok bare å venne seg til å ligge på ryggen eller siden desverre... Magen blir liksom ikke mindre med tiden. :)

Skrevet

Jeg er også 27+1 og ligger på magen. Begyner litt halvveis på, men ofte når jeg våkner ligger jeg helt over på magen. Går bra enda og JM sier at det er bare å ligge ivei. Om lille misliker det så "sier" den ifra :)

Skrevet

Spurte også jordmor, og hun sa det ikke var farlig i det hele tatt å ligge på magen. Så lenge vi får det til ;) Men apropo at småen sier i fra om han ikke liker det....ligger ofte på magen, og havner ofte der i søvne, men da begynner som oftest småen å bokse noe voldsomt...tror dere han prøver å få meg til å la være, eller er det bare fordi jeg kjenner sparkene bedre når jeg ligger på magen?

Hva man ikke lurer på altså....

Skrevet

jeg er 18+1 og får IKKE til å sove på magen!!! da blir det en skikkelig kul og jeg ligger vondt :P

Skrevet

Mammaløve: det var akkurat det jeg også opplevde i dag. Lå på magen og fikk massasje, plutselig var det mye som skjedde inni magen :-) Lurer også på om h*n sier i fra at den ikke liker det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...