Tulle06ogPrins10 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Er det farlig å ligge på magen? er 16+1 og får bare sove på magen, er det farlig?
Tullball Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tviler på at det er farlig, for barnet ligger jo inni vann. Jeg er 27+1 og ligger fortsatt sånn halveis på magen.... Men det er nok bare å venne seg til å ligge på ryggen eller siden desverre... Magen blir liksom ikke mindre med tiden.
LilleBanan blir storebror Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er også 27+1 og ligger på magen. Begyner litt halvveis på, men ofte når jeg våkner ligger jeg helt over på magen. Går bra enda og JM sier at det er bare å ligge ivei. Om lille misliker det så "sier" den ifra
mammaløve Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Spurte også jordmor, og hun sa det ikke var farlig i det hele tatt å ligge på magen. Så lenge vi får det til Men apropo at småen sier i fra om han ikke liker det....ligger ofte på magen, og havner ofte der i søvne, men da begynner som oftest småen å bokse noe voldsomt...tror dere han prøver å få meg til å la være, eller er det bare fordi jeg kjenner sparkene bedre når jeg ligger på magen? Hva man ikke lurer på altså....
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 jeg er 18+1 og får IKKE til å sove på magen!!! da blir det en skikkelig kul og jeg ligger vondt
Tulle06ogPrins10 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2010 Mammaløve: det var akkurat det jeg også opplevde i dag. Lå på magen og fikk massasje, plutselig var det mye som skjedde inni magen :-) Lurer også på om h*n sier i fra at den ikke liker det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå