Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Jeg vet ikke om jeg liker henne eller ikke. For jeg kjenner henne ikke som person. Men mange av meningene hennes er jeg ikke enig i.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 syns Figa er super jeg.. nok av folk som gjemmer seg bak annonym for å lage kvalm.. men Figa ser dere!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 jeg kjenner heller ikke henne som person... men synes hun virker ok. Og om hun så har annerledes meninger?? Hun signerer like forbanna med nick! HI
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 og de deiligste puppene i menneskets historie
maimaimai Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Hei Figa. Hvis du leser gjennom barnehagetråden. Synes du ikke dine motstandere har et bittelite poeng? Jeg vet ikke hvem du er, om vi er like eller ikke. Har lest mye av det du skriver her inne og jeg synes du har mye fornuftig å si. Men jeg har ikke problemer med å se at du lett kan oppfattes som kverulantisk og som en som aldri vil gi seg. Når man hugger så mye selv så stiller man seg laglig til for hugg også, i alle fall på disse sidene her. Ønsker deg en fortsatt fin dibdag:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Der fant jeg henne. Ser pen ut, for ikke å si deilig. Pen truse også, selv om hun godt kunne vist enda mer av den.
Gjest Tale30 Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Jeg liker deg også, Figa. Stemmer det at du er ei Ramones-jente? Eller tar jeg helt feil?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 hvorfor høre ramones når MDB har så mye bra musikk??
Figa Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Antibell, det som er synd med dette forumet og anonymknappen, er at man kan diskutere (høyst sakelig, men påståelig) i en tråd, for så å bli hetset i en annen tråd (som ikke har noe med den tidligere diskusjonen å gjøre) fordi en eller annen anonym misliker deg og dine meninger. For min del, er det helt greit med tilbakemeldinger og å diskutere med mennesker som har et vidt forskjellig syn på ting enn meg selv. Jeg liker faktisk å diskutere, så ja, jeg er kverulerende til tider og det har jeg heller aldri nektet på (må tilføye at jeg ikke anser meg selv som kverulerende med mindre det gjelder diskusjoner som er viktig for meg). Jeg synes ikke det er så rart at jeg svarer anonyme som kaller meg ting som ekkel osv osv og jeg regner med at de fleste hadde gjort det samme selv. Det er helt sant, når man hugger, så stiller man selv til hugg. Har jeg noen gang bedt folk om å ikke hugge på meg? Ha en fortsatt fin dag på dib.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har lest nok av Figa til å IKKE like henne. Som regel i diskusjoner ender hun opp med å drite seg ut. Hun er en drittunge.
Gjest Tale30 Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 Dersom det er My Dying Bride du snakker om,så ser jeg ikke at det skulle krasje Men Ramones-jenter er av en helt spesiell sort
Figa Skrevet 23. mars 2010 #16 Skrevet 23. mars 2010 Med fare for å skuffe deg Tale30, så må jeg nok si at det er jeg ikke. Musikksmak vil jeg ikke diskutere, det er nemlig noe jeg ikke har
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 My Dying Bride ja.. aldri helt klart å like ramones.. prøvd fler ganger.. men helt hekra på Sirenia-at sixes and sevens
Gjest Tale30 Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Sirenia har jeg ikke hørt om en gang. Er dette nymotens ungdomsmusikk, husk jeg er over 30 og syns fortsatt Robert Smith er en smukkas Figa: Jeg har kanskje forvekslet deg med noen. Det var en eller annen tråd her inne en gang hvor folk hadde registrert seg på en facebook-gruppe og "sto frem" med nick. Da var jeg så sikker på at du var der. Denne vedkommede hadde nemlig felles venn med meg, så jeg trodde hun var en del av denne gjengen Ikke forvirret i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TRQkUi6JEwM
Figa Skrevet 23. mars 2010 #20 Skrevet 23. mars 2010 Men jeg har "stått frem" i en facebook-gruppe. Jeg har jo mange venner som liker Ramones da. Tror jeg skal sjekke den gruppen en gang til ;-)
Gjest Tale30 Skrevet 23. mars 2010 #21 Skrevet 23. mars 2010 Sjekket enda en gang, og vi har felles venn ja
Figa Skrevet 23. mars 2010 #22 Skrevet 23. mars 2010 Så morsomt! Men jeg finner ikke gruppen. Kan du skrive hva den heter, så kan jeg søke på den i stedet?
maimaimai Skrevet 23. mars 2010 #23 Skrevet 23. mars 2010 Ja, jeg er klar over tilstandene her inne. Nei, du har vel ikke som jeg vet om direkte bedt folk om å ikke hugge på deg. Det hadde vel uansett ikke nyttet. Jeg tror likevel at de som har problemer med Figa på dette forumet har det på bakgrunn av din stil og form mer enn på bakgrunn av dine meninger. I alle fall i de debattene jeg har fulgt her inne så er du ikke alene om å mene det du sier, men få møter likevel så mye motvilje som det du gjør. Og selv om jeg er enig med mye av det du sier, så synes jeg likevel at du lett kan falle for egen argumentasjon. Jeg tror også at mye av innholdet i det du sier ville sunket inn bedre i en annen leveransepakke, i alle fall hvis poenget er å opplyse "dummingene". Hvis poenget bare er diskusjonen for diskusjonen sin del så keep ut the good work:) Jeg er ikke for hetsing av noen, og selvfølgelig har du rett til å ta til motmæle når du føler at noen hetser deg. Likevel mener jeg at det er en tid og sted for alt. Og for å sitere mammen til Harald Eia, den sterkeste gir seg:)
Gjest Tale30 Skrevet 23. mars 2010 #24 Skrevet 23. mars 2010 Vi som er hekta på DiB Jeg er ikke registrert der selv da..
Figa Skrevet 23. mars 2010 #25 Skrevet 23. mars 2010 Jeg fant den og jeg fant ikke deg, men jeg er veldig nysgjerrig på vår felles venn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå