Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Syns det er litt vanskelig å vite hva jeg skal ta på trollet om dagen... :/ Idag er det 8 grader her og overskya. Det er til og fra barnehagen jeg lurer på, da sitter han i vogna, med vinterpose (ikke dun, no syntetisk fyll, med saueull på sittedelen) Hva har dere på deres 1 åringer når dere er ute og triller tur om dagen?
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Her var det 20 minus i dag, så det var to lag med ull, vinterdress og opp i voksiposen (",) Men var vel ikke det du var ute etter... (",) Hørtes forresten deilig ut med varmegrader!
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Tror jeg igrunn kler på alt for mye Har hatt på ullbody og ullongs, innesokker av ull + raggsokker, joggedress/uforet bukse og tynn genser), fleecedress, hals, fora lue og vintervotter. Men greia er jo at jeg hadde på det samme tidligere i vinter, når det var 15 minus! Hadde bare et fleeceteppet over han i tillegg. Ikke så lett å vite det her, alle barn er jo forskjellig. Og når slutter man forresten med vinterposen??
Babyønske �� Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 I går var det 8 gr og overskyet her. Da hadde han på seg bomullstrømpebukse og bomullsbody, en tynn ulljakke og fleecedress, samt fleecelue og ullsokker på beina. Det var akkurat passelig for han, han er veldig varm av seg, og kan ikke ha for mye klær på seg. I vogna satt han på lammeskinn, og hadde et ullpledd over beina. I dag er det 6-7 grader og litt mer vind, og nå når han ligger og sover i vogna har han body og strømpebukse i bomull, jobbebukse, fleecejakke og fleecelue. Ligger i lammeskinnspose med et teppe over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå