Gjest Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Bare ett år han hun lært seg å være dramaqueen stakkars. Jeg la henne ned på gulvet etter kos på fanget. Hun kaster seg ned på magen og vræler. Det har hun gjort i det siste når ting går henne i mot. Vet ikke om jeg skal være stolt eller bekymret for fremtidens barnehagearbeidere, lærere og kjærester...
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Siden vi har et par sånne i omgangskretsen og disse er for store til at det er søtt lenger: kvel det i fødselen, gå i et annet rom for å le og pliiiiiis ikke la det virke...
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Ja, det er sant. Er nok ikke like sjarmerende når hun er åtte og legger seg ned på butikken. :-/ Overser hennes pladask-forsøk og håper hun vokser det av seg.
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Eller når hun er åtte og enda ikke har vokst av seg furtetrynet når ikke alt går hennes vei i vennegjengen - hvis ikke hun får være prinsessen/Pippi/Dronning Fjellrose/eieren til hundene (de andre) etc etc etc, og hele tiden skal gå hjem/ikke invitere de andre i bursdagen sin/stå i et hjørne og sippe. Herre.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Akk.... Jeg skjønner jeg har hatt det enkelt med storebroren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå