Emma&Adrian Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Flytter om 17 dager visstnok. Så jeg skal sånn smålig begynne med pakkingen. Men jeg har alt for mye ting!!! Blir vel endel kasting ja! Og så er det ikke så mangen skjulte skatter og finne heller,er bare ett år siden jeg flytta sist,så det gjør jo pakkingen kjedelig!
Turid Laila Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har også alt for mange ting. Holder på å rydde i 1. etg. nå, hittil er det to søppelposer fulle, og nå kaster jeg faktisk klær. Jeg har så masse liggende som jeg tenker at jeg skal sy om, eller kanskje får bruk for, men jeg får jo aldri det, så nå skal det ut av mitt hus! Flyttet for snart to år siden, da hadde vi stor plass siden vi flyttet fra leilighet til hus, nå har vi ikke så mye plass lenger, og jeg lurer på hvor alle tingene kommer fra?!
Emma&Adrian Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Ikke bare meg altså. Jeg skal nå flytte fra en leilighet på 110m2 til 70 mn2! Hvor skal jeg gjøre av alt!? Så her må mye til fretex,og mye på søppeldynga...kjedelig men men...
Patetica fåkksi Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Prøv å pakke ti års liv i en stor koffert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå