Lene~mor til tre Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Bruker dem det på skolen barna deres går på? Jenta mi har nå fått diplomet for Superlesehesten - 1000 sider , ifjor fikk hun diplomet for Den lille lesehesten - 500 sider. Hurra hun er så stolt selv! Synes det er flott jeg at skolen bidrar til at barna får leselyst, dem har hatt uker hvor dem går på biblioteket å låner bøker og bruker mye tid på det. Barna blir jo så ivrige, å det blir nesten konkurannse om hvem som leser flest bøker og barna synes det er morsomt.. det er jo helt supert
blond Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det var veldig populært i 1.klasse, men i år vil han ikke skrive opp bøkene han har lest. Aner ikke hvorfor. Det bidro iallfall til interessen for lesing i fjor, et bra tiltak for å få opp lesingen!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Ja, synes å huske at guttungen fikk alle disse diplomene i høst. Hvilken klasse går deres unger i? guttungen her går i 4.klasse.
yasmina Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Vi hadde det paa skolen der hvor jeg jobbet foer vi flyttet utenlands. Her nede er det annerldes, men de eldre ungene er delt inn i houses ( a la harry potter) og konkurrerer i forskjellige fag, der tror jeg lesing inngaar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå