~ spiren ~ Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Når natt avvente dere deres babyer fra pupp om natten.. hvor gamle var de? Og hvordan gjorde dere det?
Fire småtroll Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Av mine fire barn har jeg nattavvent et av dem, han var ca 7 mnd og fortsatte å våkne hver eneste natt til han var 1,5 år. Han fikk ikke noe service, ikke noe lys, ikke noe oppmerksomhet, likevel lekte, hoppet, sang, trallet og ordnet rundt i senga si i 1,5-2 timer hver enenste natt. Det var et mareritt! De andre tre har jeg puppet til de sluttet å våkne av seg selv. Den ene sov rundt fra han var 4-5 mnd gammel, tredje sov rundt da hun var 8 mnd og siste har akkurat begynt å sove rundt (hun er 13 mnd). Jeg tar heller 10 min med amming enn flere timer med våkne unger om natta jeg altså. Min erfaring er også at når de kommer opp i skikkelige mengder mat om dagen slutter de å være sultne om natta og sover rundt av seg selv.
~ spiren ~ Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 *dytter* ingen her som har nattavvent ungen sin? =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå