Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg tror min tar kaka!!!!!! Datteren min på 1 1/2 kom seg opp i skittentøyskurven i dag TIDLIG. Samtidig som jeg ser henne trekke en av mine mest sjuskete string truser opp under armene (over stilongsen men under kjolen) hyler treåpringen til, har slått seg og insisterer på plaster. Jeg tenker at jeg må se å få av jenta trusa, men må trøste storebror og GLEMMER DET!!!!!! Så to timer senerer kommer jeg på det : DATTEREN MIN GTÅR RUNDT MED EN SKITTEN STRINGTRUSE UNDER KJOLEN I BARNEHAGEN!!!!!!! Jeg DØØØØØØØR!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Da tror jeg at jeg hadde vurdert å hente henne og håpet på at de ikke hadde tatt av henne kjolen. Hehe, de får seg en god latter hvis de har lagt merke til den.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Hehe.. DEN er KJIIIP!!!! Gla jeg ikke er deg når jeg skal tilbake i BHG å hente henne Lykke til ;D
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :D
Sunnybeach4gull :) Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Hehe, får håpe d ikke va masse mensblod å sånnt på dn da
The Bad Gal Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Hahahahaha, fantastisk! Lo så høyt at jeg vekte minsta som sover på fanget mitt her:-))))
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Det er det!!! (ikke masse men litt tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 oh noooooooooo!!! Jaja, får tenke at du sikkert har gitt de en god latter i bhg idag da hihi
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har ringt til barnehagen, til den av de ansatte jeg er mest fortrolig med og fortalt det. Hun skule jakte på datteren min og få den av henne. Hun fikk lattis hun også!! Jeg tror jeg dropper å hente på en stund..... Herregud, det er utrolig hvor lite privatliv man har igjen som mamma. Ikke en gang skittentøyet mitt får være i fred!!! Men jeg har ledd av det også altså!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Gi nabodama 1000 kroner for å plukke opp ungen og ta på seg skylda. Pakk så koffertene og flytt til Sverige!
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 HAHAHAHAH!!! Au, au, au!! Ler på meg kynnere!!! Gud så artig, takk!
Figa Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Hahahaha! Jaja, det har hvertfall blitt en morsom historie!
Gjest Morn du Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 Fantastisk morsom historie og tråd, men den ble ødelagt av anonym 1110. Og attpåtil uten nick... Trist.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 Uff og uff og uff, men kan ikke annet enn å le høyt og lenge:) Skjønner godt at folk her reagerer på Figa, men trenger ikke benytte alle andre tråder til den debatten likevel.
Figa Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Tigerpote, jeg har fått et ganske godt inntrykk av deg og
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 practise what you preach? Har du mastergrad i faget i tilfelle? Men av respekt for en morsom tråd om en barnehageopplevelse skal jeg ikke kommentere deg her mer. Jeg er heller ikke en av de andre anonyme hvis du skulle bli fristet til å tro det! Til Hi, shit happends, både i skittentøyskurven og på dib:) Sorry!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #21 Skrevet 23. mars 2010 Du klarer tydligvis ikke slutte. Enig med melkekua. Kanskje du skulle fulgt eget råd å startet ny tråd.
Figa Skrevet 23. mars 2010 #22 Skrevet 23. mars 2010 Klarer ikke slutte? Ser du prøver hardt hvertfall.
Tante Gustava Skrevet 23. mars 2010 #24 Skrevet 23. mars 2010 Å det var dagens! Takk for en god latter
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 23. mars 2010 #25 Skrevet 23. mars 2010 Haha ) Takk for en virkelig god latter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå