Gå til innhold

Tidenes pinligste barnehageopplevelse!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror min tar kaka!!!!!!

 

Datteren min på 1 1/2 kom seg opp i skittentøyskurven i dag TIDLIG. Samtidig som jeg ser henne trekke en av mine mest sjuskete string truser opp under armene (over stilongsen men under kjolen) hyler treåpringen til, har slått seg og insisterer på plaster. Jeg tenker at jeg må se å få av jenta trusa, men må trøste storebror og GLEMMER DET!!!!!!

 

Så to timer senerer kommer jeg på det : DATTEREN MIN GTÅR RUNDT MED EN SKITTEN STRINGTRUSE UNDER KJOLEN I BARNEHAGEN!!!!!!!

 

Jeg DØØØØØØØR!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, herregud!! Å, gud, så pinlig!

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde vurdert å hente henne og håpet på at de ikke hadde tatt av henne kjolen.

 

Hehe, de får seg en god latter hvis de har lagt merke til den.

Skrevet

Hehe.. DEN er KJIIIP!!!!

 

Gla jeg ikke er deg når jeg skal tilbake i BHG å hente henne :)

 

Lykke til ;D

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :D :D :D

Skrevet

Hehe, får håpe d ikke va masse mensblod å sånnt på dn da ;)

Skrevet

Hahahahaha, fantastisk! Lo så høyt at jeg vekte minsta som sover på fanget mitt her:-))))

Skrevet

Det er det!!! (ikke masse men litt tror jeg)

Skrevet

oh noooooooooo!!! Jaja, får tenke at du sikkert har gitt de en god latter i bhg idag da :) hihi

Skrevet

Jeg har ringt til barnehagen, til den av de ansatte jeg er mest fortrolig med og fortalt det. Hun skule jakte på datteren min og få den av henne. Hun fikk lattis hun også!!

 

Jeg tror jeg dropper å hente på en stund.....

 

Herregud, det er utrolig hvor lite privatliv man har igjen som mamma. Ikke en gang skittentøyet mitt får være i fred!!!

 

Men jeg har ledd av det også altså!

Skrevet

Gi nabodama 1000 kroner for å plukke opp ungen og ta på seg skylda. Pakk så koffertene og flytt til Sverige!

Skrevet

HAHAHAHAH!!! Au, au, au!! Ler på meg kynnere!!! Gud så artig, takk!

Skrevet

Hahahaha! Jaja, det har hvertfall blitt en morsom historie!

Gjest Morn du
Skrevet

Fantastisk morsom historie og tråd, men den ble ødelagt av anonym 1110. Og attpåtil uten nick... Trist.

Skrevet

Uff og uff og uff, men kan ikke annet enn å le høyt og lenge:)

 

Skjønner godt at folk her reagerer på Figa, men trenger ikke benytte alle andre tråder til den debatten likevel.

Skrevet

Tigerpote, jeg har fått et ganske godt inntrykk av deg og :)

Skrevet

practise what you preach? Har du mastergrad i faget i tilfelle? Men av respekt for en morsom tråd om en barnehageopplevelse skal jeg ikke kommentere deg her mer. Jeg er heller ikke en av de andre anonyme hvis du skulle bli fristet til å tro det!

 

Til Hi, shit happends, både i skittentøyskurven og på dib:) Sorry!

Skrevet

hohoho, utrolig morsom historie!!!!

Skrevet

Du klarer tydligvis ikke slutte.

 

Enig med melkekua.

 

Kanskje du skulle fulgt eget råd å startet ny tråd.

Skrevet

Klarer ikke slutte? Ser du prøver hardt hvertfall.

Skrevet

Å det var dagens!

Takk for en god latter :)

Skrevet

Haha :)) Takk for en virkelig god latter ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...