Gå til innhold

Hvem her inne kjenner hverandre privat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Alle kjenner apa, men apa kjenner ingen.

Skrevet

Jeg kjenner alle, også apa.

Skrevet

Riktig. Jeg kjenner deg da! ;)

HI

Skrevet

Alle kjenner meg, men ingen kjenner alle.

Skrevet

Jeg kjenner litt på alle.

Skrevet

Jeg kjenner ingen, såvidt jeg vet.

Skrevet

Jeg er i barselgruppe med flere her inne.

Skrevet

Jeg har truffet flere som er her inne, men kan jo ikke si jeg kjenner de av den grunn, Men de er utrulig hyggelige.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med 3 stk privat (nå) og 1 for 9 år siden på grunn av bim/dib. Ingen av de er storbrukere.

Skrevet

kjenner flere av de som var aktiv for en stund siden :-)

Skrevet

Har 7 stk på facebook som jeg har truffet og blitt kjent med her inne. 6 av de har jeg møtt mange ganger i RL.

Skrevet

Ble kjent med ei for noen år siden. Hun viste seg og være et av de godeste menneskene jeg har møtt, og jeg er utrolig glad vi "fant" hverandre. Hun er fadder på et av barna våre også.

Skrevet

Jeg kjenner ingen her, men det er flere jeg kunne tenke meg å møte irl.

Skrevet

Jeg kjenner ei, men hun vet nok ikke hvem jeg er. Hun fremstår ganske annerledes her enn i virkeligheten. Her inne er hun moralens vokter, sier at vi må være snillere mot hverandre etc, men i virkeligheten har hun gjort noe av de slemmeste tingene jeg har vært vitne til. Inkludert vært utro mot mannen sin flere ganger (det har jeg sett med egne øyne), selv om hun her inne gir inntrykk av at han er dømmemannen og at de har et perfekt forhold. Tydelig at det er mange som liker å fremstå annerledes på nettet..

Skrevet

Er i barselgruppe med flere her inne + et par venninder og familiemedlemmer som er her inne .

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg kjenner 3 stykker som er her inne. To ikke aktive, og en litt aktiv (you know who you are ;) )

Den ene "kranglet" jeg med her inne en stund før jeg til mitt store sjokk fant ut at de var min venninne. Hun er skjønn her inne også, men enda bedre i virkeligheten.

Er det noen som vet hvem jeg er, eller tror de vet det? Hadde vært moro å vite. Selvfølgelig er dette IKKE en invitt til å oppgi personalia på meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...