Gå til innhold

Tok en ny test i dag og jeg er visst gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte ikke helt å tro på den testen jeg tok i går, ettersom vi nesten ikke har begynt å prøve enda. Vi skulle jo ha oss et vårbarn 2011, men det blir en førjulspresang istede. :D

Tok ut horomonspiralen i slutten av januar så dette har gått veldig fort, med jentungen prøvde vi i 6 mnd, og vi trodde vi kom til å bruke like lang tid denne gangen. Jeg har også tidligere hatt uregelmessig syklus, men det virker som om den har vært veldig regelmessig nå (selv om det er snakk om 2 pp).

Har de siste to ukene vært veldig trøtt, tunge/ømme bryster, uren hud, følsom på lukt og humørsvingninger. Jeg trodde det bare var psykisk for de samme tegnene lurte meg trill rundt sist jeg var prøver.

Nå er vi i lettere sjokk, men i gledesrus :)

Sender masse gravidstøv til dere alle og håper dere flytter inn på 1. trimester om litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du :) Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Så spennende. Jeg også, viss du lese innlegget mitt skjønner du :)

1-2 dager til IKM og svake positive tester, opptil flere hehe...

Blir en spennende førjulstid:)

Skal vi slå følge? hehe Blir kjekt å høre hvordan det går med deg også :)

Selv klarer jeg ikke helt å slappe av før jeg ser at TR ikke kommer...

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye Luna :) Er en merkelig følelse dette her. Har jo vært gjennom det før så en skulle tro at man var forberedt, men den gang ei.

Tror jeg har termin i slutten av november. Får vente til UL å se endelig. Gikk to uker over termin sist så kommer nok til å plusse på det inni hode mitt.

Merker at jeg ikke får gjort noe fornuftig nå gitt. Litt tåkeheim i topplokket :D

Skrevet

Hehe, ja samme her. Sitter bare og tenker på dette.

Min termin beregner jeg til 2 desember:)

Håper det går bra og gleder meg til å fortelle guttene:)

Skrevet

Gratulerer så masse!

--------(@

Skrevet

eg har ikm i morgen men tok test i dag, og der stod det gravid 1-2

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet :)

Nyt den voksende magen :)

Skrevet

jeg tok også en test i dag og er visst GRAVID eg og

Skrevet

gratulerer til dere, tok også test i dag som var positiv. Har en jente født i 07 så dette blir spennende

Skrevet

Gratulerer folkens:) eg håper eg får positiv test i helgen eg og:) da blir termin 9.desember:)

Skrevet

Så kjekt med en hel liten gjeng som venter i månedskifte nov/des :)

Håper alle spirene klorer seg fast. Jeg sitter med kraftige murringer, det er IKM i dag og jeg er litt nervøs. Tok en ny test i dag tidlig som var enda strekere enn i går, så jeg ser jo at hormonene stiger. Likevel klarer jeg ikke helt å slappe av nei..

Tvi tvi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...