Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Klarte ikke helt å tro på den testen jeg tok i går, ettersom vi nesten ikke har begynt å prøve enda. Vi skulle jo ha oss et vårbarn 2011, men det blir en førjulspresang istede. Tok ut horomonspiralen i slutten av januar så dette har gått veldig fort, med jentungen prøvde vi i 6 mnd, og vi trodde vi kom til å bruke like lang tid denne gangen. Jeg har også tidligere hatt uregelmessig syklus, men det virker som om den har vært veldig regelmessig nå (selv om det er snakk om 2 pp). Har de siste to ukene vært veldig trøtt, tunge/ømme bryster, uren hud, følsom på lukt og humørsvingninger. Jeg trodde det bare var psykisk for de samme tegnene lurte meg trill rundt sist jeg var prøver. Nå er vi i lettere sjokk, men i gledesrus Sender masse gravidstøv til dere alle og håper dere flytter inn på 1. trimester om litt!
Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Så spennende. Jeg også, viss du lese innlegget mitt skjønner du 1-2 dager til IKM og svake positive tester, opptil flere hehe... Blir en spennende førjulstid:) Skal vi slå følge? hehe Blir kjekt å høre hvordan det går med deg også Selv klarer jeg ikke helt å slappe av før jeg ser at TR ikke kommer... Gratulerer så mye
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer så mye Luna Er en merkelig følelse dette her. Har jo vært gjennom det før så en skulle tro at man var forberedt, men den gang ei. Tror jeg har termin i slutten av november. Får vente til UL å se endelig. Gikk to uker over termin sist så kommer nok til å plusse på det inni hode mitt. Merker at jeg ikke får gjort noe fornuftig nå gitt. Litt tåkeheim i topplokket
Luna har født. Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Hehe, ja samme her. Sitter bare og tenker på dette. Min termin beregner jeg til 2 desember:) Håper det går bra og gleder meg til å fortelle guttene:)
minnimus83 Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 eg har ikm i morgen men tok test i dag, og der stod det gravid 1-2
Carina har to små gull Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet Nyt den voksende magen
minnimus83 Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 jeg tok også en test i dag og er visst GRAVID eg og
madame Mim Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 gratulerer til dere, tok også test i dag som var positiv. Har en jente født i 07 så dette blir spennende
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Gratulerer folkens:) eg håper eg får positiv test i helgen eg og:) da blir termin 9.desember:)
Luna har født. Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Så kjekt med en hel liten gjeng som venter i månedskifte nov/des Håper alle spirene klorer seg fast. Jeg sitter med kraftige murringer, det er IKM i dag og jeg er litt nervøs. Tok en ny test i dag tidlig som var enda strekere enn i går, så jeg ser jo at hormonene stiger. Likevel klarer jeg ikke helt å slappe av nei.. Tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå