MammanTilEmma❤ Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21468662 Har ikke tatt sjangsen på en sånn..
Gjest mphs Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Det så ut som den kun hadde tre punksele og uten hodestøtte. Jeg ville aldri brukt en slik til våre barn.
It's all about me Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Hadde jeg bare hatt et barn og det var ei jente, kunne jeg ha brukt det så hun kunne hatt dukken sin i det. Men å plassere en levende baby i det er hårreisende tanke.
Gjest Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Mulig jeg som er helt rar her, men hva er annerledes på denne i forhold til andre? Sett bort fra årsmodell kanskje...
Babyønske �� Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Det er ikke anbefalt å bruke bilstoler som er eldre enn 8 år. Det er pga svekkelse av materiale. Enkelte mener faktisk at man ikke bør kjøpe brukte stoler man ikke vet forhistorien til, f eks om det har vært involvert i ulykke. Og så blir jo bilstoler stadig utviklet med tanke på sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå