Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Jeg fikk en link til en "OnePiece"-gruppe på Facebook og trodde automatisk at det var en ironisk gruppe. Men nå ser det ut som folk virkelig, helt seriøst bestiller sånne? Hvorfor? For at det er "hipt" siden det er på facebook? Å, herregud, jeg syns det er så pinlig..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Daffedress har jo vært her en stund..eller onepiece..ser skikkelig digg ur, men fy faen så stygt!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Du er pinlig! Som gidder å hakke ned på folk som faktisk bruker det. Stygge stygge menneske
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Jeg kunne tenke meg en fordi de ser behagelig ut å daffe i hjemme, kunne aldri tenke meg å vise meg offentlig i en. Men har bestemt meg for å la være da det forekommer meg å bli farlig lett å legge på seg om man bruker den ofte og ikke merker at buksa strammer
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Hæ? Aldri hørt om, hvor får jeg kjøpt en sånn?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 Hihi, sett flere innom jobben med sånne, og må si, det ser unektelig bedre ut på unge jenter en hun på 40-45 som jeg så igår. Men for all del, virker veldig deilig, og ikke minst praktisk på tur på fjellet, så slipper man snø i buksa når man tryner
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #9 Skrevet 23. mars 2010 Jeg er såfall overlykkelig som eier av en one piece. I tilegg er jeg gravid med bekkenløsning, så ikke lett å få på seg klær. DRIT digg å ha. Også såå godt Å tenker at den blir perfekt på barsel
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Ja, tenk at noen har anerledes smak enn deg, HI? Er det ikke ufattelig? OnePiece var i salg før gruppen på FB ble laget også
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 Ja, til svangerskap og barsel er en ting ( og kan tenke meg en jeg og, neste gang) men de som går med det til vanlig?? Som er over 16 år? Nei, ser helt idiotisk ut.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #12 Skrevet 23. mars 2010 Perfekt på barsel??? Vil tro du endrer mening ganske raskt om det ja...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Men, kjære deg HI.. Har du tenkt på at folk kanskje ler av klesstilen din også?! Folk må da vell få gå i hvilke klær de vil, uten at du skal være så fin på det å si det er pinlig. NAUT!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #14 Skrevet 23. mars 2010 HI, går du alltid stivpynta hjemme? Jeg gidder ikke det, dusjer jeg om kvelden kaster jeg på meg noe behagelig. Så om du synes det er pinlig at ikke alle alltid kler seg opp innen for husets 4 vegger er det igrunn deg det er synd på.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #15 Skrevet 23. mars 2010 Må si at jeg også forundrer meg over at folk kjøper sånne dresser. Men i fare for å tråkke noen på tærne som faktisk har kjøpt sånne, så tør jeg ikke le av det til andre enn mannen. Hva er det som er så galt med joggebukse/genser da? Det er da like komfortabelt, men ser på langt nær så fjernt ut!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #16 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har en! Den er superdeilig! Hørte på radioen at det var en som sa at hun håper de draktene blir forbudt i det offentlige rom...For en dust! Hun var østlending og takler vel ikke at folk går med andre klær enn henne selv..Kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mener om hva jeg går i. Alle som slenger dritt om hva andre går i har dårlig selvfølelse! En ting er å si at de ikke liker det på en ok måte, men en annen ting er å slenge med leppa...
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #17 Skrevet 23. mars 2010 Den kan vel stilles på lik linje med crocks, stygg men sikkert behagelig. Jeg personlig syns det ser ut som en forvokst barnepysjamas, og dermed passer den vel best innen husets fire vegger for min del. Siden jeg ikke går til butikken i crocks, ville jeg heller ikke gått i en sån til butikken. Men jeg bryr meg nada om hva andre finner på å gjøre...
Lemonia Skrevet 23. mars 2010 #18 Skrevet 23. mars 2010 Jeg synes det ser grusomt ut, som forvokste babyer. Greit nok at de sikkert er behagelige og at man bruker dem som daffedresser hjemme, men at folk går med dem utendørs er meg en gåte. Regner med de ler av seg selv om noen år.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2010 #19 Skrevet 23. mars 2010 Oneice er for de som aldri blir voksen...Det er meg! jeg elsker å gå rundt i den. Har også brukt den i butikken og siterer meg selv: jeg bryr meg ikke om hva folk mener om hva jeg går i....Tralala...
Hopptetussa90 Skrevet 23. mars 2010 #20 Skrevet 23. mars 2010 Det er sikkert et behagelig klesplagg, men fy fader så stygt. Jeg har enda til gode å se noen vise seg offentlig med det, og grunnen til det er jo åpenbar.
melkekua™ Skrevet 23. mars 2010 #21 Skrevet 23. mars 2010 Hehe! Folk får kjøpe hva de vil, men lekkert å se på er det ikke, uansett hvor fin figur du måtte ha. Jeg så en barnefar bruke det ute :-s not nice!
Hildemor fra vest Skrevet 23. mars 2010 #22 Skrevet 23. mars 2010 Smak og behag er som kjendt vanskelig å diskutere men må nok innrømme at jeg ville nok ikke ha iført meg en slik dress selv. Men datteren min på 15 har en slik lyserosa og hun er jo skikkelig søt med den. Kan ikke tenkle meg at mannen min heller ville hatt en slik. Man mente hun lignet på en teletubbie hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå