superslut Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Nå er snøen borte fra altanen og jeg angrer på at jeg ikke sopte bedre i høst. Trenger en sånn høytrykksspyler, eller aller helst en vaktmester. Eller kanskje bare selge hele huset og kjøpe et rent et!
skorpionfruen Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Altså strø salt i sårene du. Får ikke min medlidenhet. Her snør vi bort.... *arghh*
Mikkemafian Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg leier ut min mann til en billig penge.. Han er super på alt som har med utearbeid å gjøre:) Hvis du betaler frakt og returfrakt og slenger på en freia melkesjokolade med kvikklunsjkjeks, så kan du låne ham en ettermiddag.. Ps det må være en stoor sjokolade, altså
superslut Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Hohoho, godt noen har det verre! Henter gjerne et lass snø hos deg, trenger nok til å dekke et lag gugge og kanskje, hvis jeg setter snøen inn med algehemmer, at guggen bare forsvinner. Eller jeg kan donere den vekk til forskning.... JEG VIL IKKE HA GUGGE PÅ ALTANEN MIN!
superslut Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Deal! Regner med at det er du som skal ha sjokoladen, og er arbeidet lønn nok i seg selv for mannen?
Gjest sug lut Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Fnis, egentlig en god tanke: kjøpe et rent et. Kan du ikke heller kjøpe deg en algespiser i akvariebutikken? En malle eller to gjør vei i alge-vellinga.
Mikkemafian Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Mannen får sin lønn i himmelen:) Tro det eller ei, men han koser seg med sånne ting... For tiden driver han å snekrer i kjelleren.. Vi har 2 rom som ikke er innredet ennå, og han lister seg ned dit når ungene er lagt og banner og spikrer opp planker i taket. Jeg må ned å kikke på ham iblant, for å se om han virkelig jobber eller har en tv med fotball på, der han sitter og drikker øl og hamrer i stolen ved siden av seg:) Jeg må ha sjokoladen, ja..
superslut Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2010 Malle ja! Og når algene er borte, så blir det fest! Malle på grillen!
Patetica fåkksi Skrevet 23. mars 2010 #10 Skrevet 23. mars 2010 Det blir litt som den kalkunen briter spiser i jula, fylt opp med grønn og gul gøgge!
skorpionfruen Skrevet 23. mars 2010 #11 Skrevet 23. mars 2010 tja eller du kan dra for gardinene og sitte inne til det forsvinner av seg selv. Bør funke det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå