Gå til innhold

Dressbukse str gravid?


Tre snart fire :o) *Overtid*

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dressbukse med plass til magen?

Har nå en strikk i knappehullet, men det er ikke så veldig behagelig lenger :o)

Leter etter en bukse som er blank. Og ikke suger til seg alt, slik som H&M buksene :))

 

Kjempe glad for alt av tips :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme.... foreløpig er stikk og HM eneste jeg har funnet.... Elllers går jeg mye med skjørt/kjoler som enda ikke er for trange (med dressjakke over). Polarn og pyret hadde ett elastisk dress skjørt sist jeg var innom...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sliter med dette, begynner å bli prekært fordi jobben krever ofte dress. Har sett en del på asos.com og ellos.no, men er litt skeptisk til å kjøpe bukser på nettet. Tror jeg skal prøve noe fra ellos etter hvert siden de er norske og jeg i alle fall ikke trenger å bekymre med for toll ved en evt. retur... Men jeg vet at jeg ofte ikke er veldig fornøyd med kvaliteten til "billig-merker" siden de gjerne trekker til seg støv, mister farge i vask og utvider seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en kjempefin bukse som lett kan gå for dressbukse og er super til jobb! Kjøpte den på Mor og Meg i Bergen, så dersom du er i nærheten kan jeg anbefale deg å gå innom der og ta en kikk!

Litt dyr var den, men vel verdt å legge litt penger i en bukse du kan bruke daglig på jobb. Prøvde en billig fra HM, men den utvidet seg 2-3 str etter en dag, det var bare bortkastet penger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, den heter noppies - og det ser ut til at det er denne buksen her:

http://www.noppies.com/positie_setlist1/NShop/Trousers_Budapest

 

Jeg bruker vanligvis M, men den var stor i størrelsen så jeg kjøpte S. Var litt lang i bena, så jeg fikk lagt den opp også. I tillegg til det magebeltet har den også strikk i livet som kan strammes ut/inn. Er veldig fornøyd med den - holder formen fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...