Gå til innhold

Dressbukse str gravid?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dressbukse med plass til magen?

Har nå en strikk i knappehullet, men det er ikke så veldig behagelig lenger :o)

Leter etter en bukse som er blank. Og ikke suger til seg alt, slik som H&M buksene :))

Kjempe glad for alt av tips :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141626242-dressbukse-str-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og sliter med dette, begynner å bli prekært fordi jobben krever ofte dress. Har sett en del på asos.com og ellos.no, men er litt skeptisk til å kjøpe bukser på nettet. Tror jeg skal prøve noe fra ellos etter hvert siden de er norske og jeg i alle fall ikke trenger å bekymre med for toll ved en evt. retur... Men jeg vet at jeg ofte ikke er veldig fornøyd med kvaliteten til "billig-merker" siden de gjerne trekker til seg støv, mister farge i vask og utvider seg.

Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en kjempefin bukse som lett kan gå for dressbukse og er super til jobb! Kjøpte den på Mor og Meg i Bergen, så dersom du er i nærheten kan jeg anbefale deg å gå innom der og ta en kikk!

Litt dyr var den, men vel verdt å legge litt penger i en bukse du kan bruke daglig på jobb. Prøvde en billig fra HM, men den utvidet seg 2-3 str etter en dag, det var bare bortkastet penger!

Hei, den heter noppies - og det ser ut til at det er denne buksen her:

http://www.noppies.com/positie_setlist1/NShop/Trousers_Budapest

Jeg bruker vanligvis M, men den var stor i størrelsen så jeg kjøpte S. Var litt lang i bena, så jeg fikk lagt den opp også. I tillegg til det magebeltet har den også strikk i livet som kan strammes ut/inn. Er veldig fornøyd med den - holder formen fint!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...